امام جمعه شهرستان کلاله:

در حالی که کارگر روزانه 30 هزار تومان درآمد دارد، برخی حقوق نجومی می گیرند!

1403-07-01 07:07:27
0
51

امام جمعه کلاله گفت: کارگر دور میدان با 30 هزار تومان کارگری زندگی می‎کند و افرادی هم در این کشور هستند حقوق‎های کلان می‏‌گیرند و مدعی هم هستند بدانید که این از عدالت بیرون است.

به گزارش کلاله خبر، حجت‌الاسلام رضا کشیری امام‌جمعه کلاله ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به سخنان نخست وزیر انگلستان در بحرین هم پرداخت و اظهار داشت: عامل جدایی برخی کشورها از پیکر ایران انگلیس بود و آن‎ها بدانند خلیج همیشه فارس با سخنان شما تغییر پیدا نمی‌‏کند و نامش برای همیشه خلیج فارس خواهد ماند.

امام جمعه کلاله خواستار پاسخ قاطع مسئولان به سخنان انگلیسی‌ها شد و ادامه داد: آن‎ها برای فروش سلاح‏های خود و حمایت از جنایات رژیم‎های فاسد مانند بحرین و عربستان به منطقه می‏‌آیند.

کشیری به ویژگی‎های دولت امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: عدالت در زمان حکومت امام مهدی (عج) حکم‎فرما می‏‌شود و آن روز اجازه داده نمی‎شود فردی حقوق غیرمتعارف بگیرد و از حلقومشان بیرون کشیده می‎شود و در کشور ما بیش از 300 نفر حقوق غیرمتعارف گرفته‎اند چرا دولت اسامی آنها را نمی‌‏دهد.

وی گفت: کارگر دور میدان با 30 هزار تومان کارگری زندگی می‎کند و افرادی هم در این کشور هستند حقوق‎های کلان می‏‌گیرند و مدعی هم هستند بدانید که این از عدالت بیرون است.

امام جمعه کلاله درباره یاران امام زمان(عج) گفت: افرادی جزء یاران مهدی موعود (عج) خواهند بود که لیاقت یاری امام عدالت گستر را داشته باشند، آنان جوانان رشیدی هستند که مطیع امر ولایت هستند.

کشیری اظهار کرد: یاران امام مهدی (عج) عجم هستند که به عربی سخن می‎گویند و چراغ مکتب رهایی بخش اسلام و ائمه اطهار (ع) را ملت بزرگ ایران پس از سال‎ها روشن نگه داشته‌‏اند و این افتخار بزرگی است که نصیب این مردم بزرگ ولایتمدار شده است.

امام جمعه کلاله یاد شهدای استان گلستان را گرامی داشت و از مردم خواست در کنگره 4 هزار شهید استان حضور یابند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار