در ساعات اولیه امشب رخ داد؛

حمله اراذل و اوباش به خودروهای خیابان شالیکوبی گرگان/ این افراد در کمتر از 2 ساعت توسط پلیس دستگیر شدند + عکس

1403-08-01 11:08:32
0
22

در ساعات اولیه امشب عده ای با تبر، شیشه تمام خودروهای پارک شده در کوچه عدالت 88 خیابان ولیعصر شهر گرگان را شكسته و با ریختن مواد اسیدی، به این خودروها خسارت وارد کرده اند.

به گزارش کلاله خبر به نقل از کانال گرگان، طبق گزارش های دریافتی عده ای که تعداد آنها 5 نفر بوده و حالت عادی نداشته اند، در ساعات اولیه امشب به وسیله تبر، شیشه تمام خودروهای پارک شده در کوچه عدالت 88 خیابان ولیعصر شهر گرگان را شكستند و با ریختن مواد اسیدی، به این خودروها خسارت وارد کرده اند و سپس از این اقدام عجیب با یک خودرو از محل گریختند که شاهدین حادثه شماره پلاک این خودرو را یادداشت و در اختیار مامورین پلیس قرار داده اند.

تکمیلی؛ مامورین زحمتکش نيروی انتظامی بصورت ضربتی عاملین تخریب خودروهای پارک شده در کوچه عدالت 88 خیابان ولیعصر شهر گرگان را در کمتر 2 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

رضا عسگری فرمانده انتظامی گرگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص تخریب خودروهای شهروندان در عدالت 88 گرگان گفت: ساعت 18 و 40 دقیقه از طریق پلیس 110 موضوع به پلیس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس 110 وارد عمل شدند و با توجه به اینکه این افراد با خودروی پراید و پلاک مشخص در محل دیده شده بودند، بلافاصله عملیات دستگیری افراد با همکاری تمامی گشت های فعال آغاز شد.

فرمانده انتظامی گرگان بیان کرد: در کمتر از دو ساعت دو نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری سه نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

عسگری گفت: اینکه این افراد به چه دلیل ارتکاب به این جرم شدند در دست بررسی است اما در هنگام دستگیری، این دو نفر حالت عادی نداشتند اما نظر قطعی در این موضوع منوط به تحقیقات بیشتر و نظر پزشکی قانونی است.

Golestanema29

photo 2016 12 09 23 30 27

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار