با وجود نارضایتی های موجود از این گروه:

ردپای گروه اقبال در انتخابات شورای شهر کلاله/ تعیین تکلیفی دیگر برای شهر کلاله

1403-07-01 07:07:36
0
47

گروهی که مدعی موفقیت در زمینه انتخاباتی در شرق گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع شهرام غراوی است، با وجود نارضایتی های موجود در اقشار مختلف از این گروه، این گروه به عرصه انتخابات شهر کلاله نیز ورود کرد.

 

به گزارش کلاله خبر، گروهی تلگرامی که با شروع فعالیت های انتخاباتی شرق گلستان و با ادعای های مختلف که متشکل از افراد فرهنگی و غیره می باشد، تشکیل شد و فعالیت نیز کرد، با وجود نارضایتی های موجود از این گروه، باز هم این گروه به انتخابات شورای شهر کلاله نیز ورود پیدا کرد.

در این راستا شب گذشته با مدیریت (ن-م) یکی از افراد فعال انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، جلسه ای در منزل (تاج محمد- ف) تشکیل شد و از این شخص برای ورود به عرصه انتخاباتی شورای شهر کلاله دعوت بعمل آمد.

این گروه که اعضای آن بیشتر متشکل از روستاهای یکه قوز، آقمیش، قراول، کوسه و دهنه هستند، با وجود اینکه افراد تشکیل دهنده آن بیشتر از روستاها هستند، برای شورای شهر کلاله برنامه ریزی می کنند و این حاکی از آن است که احتمال اینکه مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی که مردم شهرستان گنبد برای شرق گلستان تعیین تکلیف کردند، اینبار نیز شاهد ترفند دیگری در عرصه انتخاباتی خواهیم بود.

اما در کنار این موضوع نیز با گذاشتن یک نظرسنجی دو روزه توانستیم افراد ی از شورای شهر کنونی را که تمایل بیشتری به ورود به عرصه انتخابات شورای شهر آینده را دارند، شناسایی کنیم.

در این دور روز با باز گذاشتن روزنه های مختلف نظرسنجی و دادن ظرفیت های کافی وتحریک اعضای یاد شده بر آن آمدیم تا با بررسی عملکرد آنها در این نظرسنجی برخی اعضای احتمالی آینده را پیش بینی کنیم و نتیجه آن حاکی از اشتیاق 4 عضو این شورا برای ورود بود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار