استقرار 380 راهدار در سطح جاده هاي گلستان

1403-07-02 05:07:22
0
40

مديركل راه و شهر سازي استان گلستان گفت: 380 نفر از راهداران در سطح جاده هاي استان استقرار يافته و عمليات راهداري را در سطح راه ها انجام مي دهند.

 

به گزارش کلاله خبر٬محمد تقي جوان شورابي در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: اين راهداران به صورت كشيك چند روزه، ماهانه و هفتگي به اجراي عمليات راهداري در سطح جاده ها مي پردازند.

وي گفت: شانه سازي، لكه گيري آسفالت، لايروبي و تنقيه پله، پاكسازي تابلو و علائم ترميم گاردريل ها و خط كشي ها مجموعه عمليات راهداري است كه موجب مي شود سطح سرويس جاده ها به صورت اوليه باق بماند.

جوان شورابي با اشاره به فرارسيدن فصل زمستان و بارش باران و برف گفت: برفروبي از اقدامات مهم راهداري در فصل زمستان است كه براي تردد ايمن در جاده ها در بسياري از مناطق كوهستاني و جاده هاي برف گير استان با برنامه ريزي انجام مي شود.

وي خاطرنشان كرد: از مجموع يك هزار و 700 كيلومتر از راه هاي برف گيراستان، 650 كيلومتر در مناطق كوهستاني و برف گير گردنه دار قرار دارد كه در برف روبي زمستانه مورد توجه خاص قرار مي گيرد.

به گفته وي 156 دستگاه ماشين آلات سبك و سنگين با انجام به موقوع برفروبي براي بازگشايي راه ها اقدام مي كنند تا ترددي امن براي رانندگان فراهم شود.مدير كل راه و شهرسازي استان، همكاري ارگانهاي ذيربط از جمله پليس راه را در انجام خدمات زمستانه بسيار مهم خواند و گفت: اين دستگاه ها اگر در كنار هم قرار نگيرند شايد نتوان به خوبي از عهده كار برآمد./پایگاه خبری پلیس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار