سایت محلی مینودشت غراوی را به باد انتقاد گرفت:

آقای غراوی، آیا شایسته است که این گونه در عزل و نصب ها دخالت می کنید؟

1403-07-01 07:07:40
0
39

سایت محلی مینودشت در مطلبی در خصوص از دست رفتن یک فرصت برای شرق گلستان، در پایان مطلب خود با مخاطب قرار دادن شهرام غراوی نماینده شرق گلستان با طرح سوالی با عنوان "آیا شایسته و بایسته است که این گونه در عزل و نصب ها دخالت می کنید؟" از وی انتقاد می کند.

در این گزارش آمده است:

منطقه محروم و مظلوم شرق استان گلستان در بیشتر اوقات به دلایل مختلف مورد کم لطفی مرکز نشینان استان قرار گرفته است.

این امر در دولت جدید و با روی کار آمدن «حسن صادقلو» استانداری که به شرق استان بیشتر منصوب است تا مرکز و غرب کمتر مشاهده شد که موید مطلب روی کار آمدن برادران کریمی، ابوطالب قزلسفلو، مدیرکل جدید گمرک، بهزیستی گلستان و ... است.

همین چندی پیش بود که «سید ابراهیم حسینی» _ از دیار «کلوکند» مینودشت _ علیرغم مخالفت های «شهرام غراوی» نماینده مردمان شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی به سمت مدیرکل گمرک استان گلستان معارفه شد.

اما فرصتی که در بالا بدان اشاره شد مدیرکلی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان است؛ فرصتی مغتنم که با کج اندیشی های تعدادی از اعضای ستاد این نماینده مجلس در مینودشت از بین رفت.

قرار بود «ایوب هلاکو» رئیس شورای استان گلستان، عضو با سابقه شورای شهر مینودشت و رئیس فعلی اداره کار شهرستان گالیکش بر مسند این اداره کل جلوس کند که متاسفانه با وجود نظر مساعد استاندار گلستان و دو تن از نمایندگان غرب استان این فرصت عظیم از دست رفت.

این امر در حالی صورت گرفت که مخالفان «سید نجیب حسینی» از عمده دلایل خود در مخالفت با این نماینده سابق مجلس را عدم نیرو سازی در سطح کلان عنوان می کردند اما گویی این مخالفان تنها به دنبال در دست گرفتن پست و منصب از سوی خود بودند وگرنه دلیلی نداشت با مخالفت خود شرق استان گلستان را از این فرصت بی نظیر آن هم در حوزه ای اشتغالزا محروم نمایند.

روی سخن دیگر ما با «شهرام غراوی» است؛ جناب نماینده سوالی از شما داریم؛ فکر نمی کنید که اگر در اداره کل استان فردی از همین دیار باشد برای خود شما نیز بهتر است؟
آیا شایسته و بایسته است که این گونه در عزل و نصب ها دخالت می کنید؟

زمستان می رود، بیاییم کاری کنیم که اول در محضر خدا و سپس در محضر مردم رو سفید باشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار