مدیر کل فرودگاه های گلستان

در صورت تامین سوخت، مسیرهای هوایی فرودگاه کلاله افزایش می یابد

1403-07-01 09:07:30
0
36

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: در صورت تامین سوخت هواپیما، مسیرهای هوایی فرودگاه کلاله افزایش می یابد که مسیر هوایی سیستان و بلوچستان از جمله خطوط مد نظر ما است.

به گزارش کلاله خبر، رامین آذری در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله گفت: در صورت تامین سوخت هواپیما، مسیرهای هوایی فرودگاه کلاله افزایش می یابد و در این خصوص رایزنی هایی انجام شده است و مدنظر است با مرتفع شدن این مشکل، پروازهای زاهدان و زابل نیز به پروازهای این فرودگاه اضافه شود.

وی افزود: نماینده شرق گلستان در خصوص تامین سوخت هواپیما قول رایزنی با مسئولین ذیربط را داده است و می توان با تانکر سوخت رسان و ایجاد واحد سوخت رسانی، مشکل سوخت هواپیما در این فرودگاه را حل کنیم.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان تاکید کرد: این فرودگاه باعث ترقی و پیشرفت شرق گلستان می شود و ما استان گلستان را با فرودگاه کلاله می بینیم و این فرودگاه نیز جزوی از استان گلستان است و باید برای استمرار پروازهای این فرودگاه تلاش شود.

آذری گفت: استمرار پروازهای این فرودگاه بستگی به حمایت مسئولین و مردم شهرستان کلاله دارد و در جهت استفاده از ظرفیت های این فرودگاه نیاز است تا پروازهای این فرودگاه برای شرکت مدنظر سودآوری داشته باشد.

وی به تلاش های انجام گرفته برای فرودگاه گرگان اشاره کرد و تشریح کرد: از بدو ورود به این فرودگاه در صدد افزایش پروازها و مسیرهای هوایی این فرودگاه بودیم و در این راستا پروازهای این فرودگاه را از 44 پرواز به 72 پرواز در هفته افزایش دادیم.

آذری ادامه داد: در راستای یاد شده و در جهت افزایش مسیرهاب هوایی نیز برای برقراری پرواز به بندر عباس، قشم و کیش نیز رایزنی هایی انجام شده است و در خصوص پروازهای خارج از کشور نیز اقدامات اولیه برای برقراری پرواز گرگان به استانبول نیز انجام گرفت.

مسئولین صادقانه به وظیفه خود عمل کنند

الحاج محمد امین آخوند صفری امام جمعه شهر فراغی شهرستان کلاله گفت: مسئولین دنیا نگر نباشند و هدف اصلی خود را آخرت درنظر بگیرید و در خدمت به مردم صداقت داشته باشند.

وی با بیان حدیثی از امام حسین (ع) گفت: مردم ولی نعمت هستند و نباید در خدمت به این مردم کوتاهی کرد.

امام جمعه شهر فراغی تاکید کرد: مسئولین باید به گونه ای کار کنند که مردم برای حل مشکلات خود به دیگر مسئولین مراجعه نکنند و این مسئولین باید الگوی زیر دستان خود نیز باشند تا در زمینه کاری خود موفق شوند.

آخوند صفری تاکید کرد: فرودگاه کلاله یک ظرفیت است و مسئولین باید قدردان این ظرفیت باشند و در استمرار و بالفعل کردن این ظرفیت تلاش کنند و جا دارد از نماینده شرق گلستان شهرام غراوی و فرماندار کلاله در جهت برقراری و استمرار فرودگاه کلاله تشکر داشته باشیم.

 گاز رسانی به 49 روستا نوعی انقلاب بود

نصرت برزگر نیز در این جلسه به تلاش های انجام شده در زمینه گاز رسانی به روستاهای کلاله داشت و گفت: گاز رسانی به 49 روستا در شهرستان کلاله در نوع خود انقلابی بود که در این دولت اتفاق افتاد.

فرماندار کلاله نیز همچون آذری بر استمرار پروازهای فرودگاه کلاله تاکید کرد و افزود: در جلسه مشترک با مسئولین پویا ایر بسته ای پیشنهادی به این مسئولین ارائه شد که در صورت موافقت، باعث استمرار پروازهای فرودگاه خواهد شد.

وی در خصوص تامین سوخت هواپیما نیز گفت: تلاش می شود با رایزنی با مسئولین استانی و کشوری در خصوص تامین اعتبار لازم رایزنی های لازم انجام شود و مسلما نماینده شرق گلستان نیز در این راستا مساعدت خواهند داشت و اقدامات وی راه گشای مشکلات خواهد بود.

برزگر تاکید کرد: مسیر کلاله به دو راهی مشکل روشنایی و عدم نصب گاردریل دارد و باید در این زمینه در جهت کاهش تصادفات، اقدامات لازم مبذول شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار