حریف ایران در مرحله نیمه نهایی مشخص شد

1403-08-01 11:08:40
0
38

تیم والیبال جوانان چین در مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا به میزبانی ارومیه، با شکست چین تایپه حریف ایران در مرحله نهایی شد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، تیم والیبال جوانان چین در مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا انتخابی جام جهانی ۲۰۱۳ ترکیه در مقابل چین تایپه قرار گرفت و با برد سه بر یک در مقابل چین تایپه حریف ایران در مرحله بعدی این دور از رقابتها شد.

تیم والیبال جوانان چین در این دیدار پایاپای طی دو ست پیاپی با کسب نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ چین تایپه ای ها را در هم کوبید ولی در ست سوم این دیدار چین تایپه با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ چین را شکست داد و بازی به ست چهارم کشیده شد.

جدال سخت تیمهای والیبال جوانان چین و چین تایپه در ست چهارم با دفاع خوب چینی ها با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به سود این تیم پایان یافت و چین حریف ایران در مرحله بعدی این دوره از مسابقات شد.

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا انتخابی جام جهانی با حضور ۱۳ تیم از شش تا ۱۴ مهرماه سال جاری به میزبانی ارومیه مهد والیبال آسیا در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه و سه هزار نفری شهید آهندوست برگزار می شود.

با توجه به انصراف قطر، پاکستان و کویت از شرکت در این دوره از مسابقات، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، چین، کره جنوبی، قزاقستان، تاجیکستان، چین تایپه، استرالیا، ازبسکتان، ژاپن، تایلند، سریلانکا، هندوستان و افغانستان۱۳ تیم شرکت کننده در این رقابتها را تشکیل می دهند که سه تیم برتر جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار