بیانیه بسیج فرهنگیان در محکومیت توهین به امام (ره) و رهبری و شهدا در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

1403-08-05 04:08:35
0
63

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان گلستان در محکومیت توهین به امام (ره) و رهبری و شهدا در دانشگاه منابع طبیعی گرگان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش کلاله خبر، به نقل از پورتال بسیج فرهنگیان؛ در مقدمه این بیانیه آمده است: متأسفانه اظهارات سراسر عبث و بی ادبانه برخی از سیلی خورده های از نظام اسلامی و دست پرورده های آنان که محیط مقدس دانشگاه و شخصیت دانشجو را لکه دار و خون دلسوزان حقیقی انقلاب اسلامی و سربازان واقعی ولایت را به جوش آورده و قلب آنان را جریحه دار نموده است و در این میان سکوت معنی دار مسئولین مربوطه که خود را پیرو خط امام و رهبری می دانند و به برکت خون شهدا در این مسند نشسته اند. جای بس تأمل دارد.

چقدر زود فراموش کرده اند که امنیت و آسایش امروز ما مرهون جانفشانی دیروز این عزیزان در جبهه مبارزه با استکبار است که اکنون  چشم خود را به روی خیلی از این  ارزش ها بسته اند  و در مصاف با استکبار جهانی به دروازه خودی گل می زنند.دانشجو و استادی که در این برهه حساس زمانی امام و رهبری را زیر سئوال می برد و هیچگونه شناختی از آرمان های شهدای مدافع حرم ندارند، چگونه می توانند نقّاد منصفی در مورد مسائل سیاسی کشور باشد.

چگونه به خود اجازه می دهد و چگونه مسئولین به او میدان می دهند ، تا با استفاده از فضای ایجاد شده تحت عنوان تریبون آزاد اندیشی هر چه که در مغز مسخ شده خود می پروراند را به زبان آورد.

در ادامه آمده است: مسئله نفوذ که مدت هاست رهبر معظم انقلاب نسبت به آن هشدار می دهند ، به وضوح در مسائل اخیر گرگان قابل رؤیت است.

مسائلی نظیر شیوع بد حجابی ، جمع آوری بیرق های عزاداری امام حسین ، تریبون آزاد دانشجویی و اخیرا ً هم مناظره عضو مسئله دار مجلس ششم ، نمونه بارز این مدعی است.

در پایان بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان ذکرشده است: ما فرهنگیان بسیجی ضمن محکوم کردن اقدامات این عناصر خود فروخته ، انتظار داریم مسئولین محترم استان خصوصاً حضرت آیت ا.. نورمفیدی که نماینده ولی فقیه در استان نیز می باشد، نسبت به این موضوع ، موضع خود را مشخص و برخورد صریح و قاطع با عوامل این فتنه را در دستور کار خود قرار دهند.

 سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار