مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد:

کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچاق در گلستان / عرضه یخ غیربهداشتی در واحد مرغداری

1403-08-01 11:08:27
0
9

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش کلاله خبر حسین حسن‎پور امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در بازرسی از یک کامیون کشنده در هنگام خروج از استان 24 هزار لیتر گازوئیل کشف و ضبط شد.

وی بر لزوم برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت تاکید و تصریح کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گالیکش طی بازدید از یک کامیون کشنده در هنگام خروج از استان به راننده مظنون شدند و مقدار 24 هزار لیتر گازوئیل کشف و ضبط کردند.

* متخلف به پرداخت بیش از 14 میلیون ریال محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به بررسی محتویات پرونده در شعبه تعزیرات بیان کرد: پس از اخذ اظهارات و دفاعیات، راننده کامیون متهم شناخته شده و علاوه بر ضبط سوخت قاچاق به بیش از 14 میلیون و 400 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

حسن‎پور با بیان اینکه در برخورد با پدیده قاچاق عزم جدی وجود دارد، گفت: وجود قاچاق به اقتصاد، اشتغال و سرمایه‎گذاری در کشور ضربه می‎زند و مقابله قاطع با این پدیده شوم در دستورکار است.

وی همچنین از عرضه یخ غیربهداشتی در شهرستان علی‎آبادکتول خبر داد و افزود: یکی از کشتارگاه‎های مرغ در علی‎آبادکتول که تعطیل شده بود به اتهام فروش یخ تقلبی «غیربهداشتی» محکوم شد.

* محکومیت 240 میلیون ریالی برای عرضه یخ غیربهداشتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان در خصوص میزان محکومیت کشتارگاه مذکور که اقدام به یخ‎فروشی غیربهداشتی کرده بود، بیان کرد: با بررسی پرونده پس از اخذ نظر کارشناسی، تقلب در تولید یخ محرز شد و متخلف به 240 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

به گفته حسن‎پور پروانه مرغداری فرد مذکور به مهر تخلف اول محکوم شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار