سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاله:

امنیت، زمینه‌های قهرمان‌پروری را ایجاد می کند

1403-07-01 09:07:22
0
39

سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاله گفت: امنیت باعث ایجاد زمینه برای قهرمان پروری در عرصه های ورزشی می شود و این مهم با حضور ورزشکارن و مردم در صحنه های مهم نظام امکان پذیر است.

به گزارش کلاله خبر، داوود عوض زاده در جلسه هیات‌های ورزشی شهرستان کلاله اظهار داشت: اقدامات هیات های ورزشی شهرستان با وجود تمام دغدغه‌ها و مشکلات پیش رو، در نوع خود بی نظیر و ستودنی است.

وی خطاب به روسای هیات‌های ورزشی افزود: جوانان و ورزشکارن نقش مهمی در تقویت بنیه‌ی ورزش شهرستان دارند و با تلاش و همکاری می توان وضعیت ورزش شهرستان را ارتقا دهیم و در این راستا جوانان به حمایت شما نیاز دارند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاله تاکید کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل ورزش این شهرستان بالاست و نیاز به برنامه ریزی درست و همکاری نزدیک هیات های ورزشی و این اداره جهت استفاده بهینه از این پتانسیل ها است.

وی ادامه داد: اولین قدم در جهت پیشرفت، رعایت و احترام به قوانین و مقررات است و باید با این پشتوانه هیئت‌های ورزشی را ساماندهی کنیم.

عوض زاده خاطرنشان کرد: حضور پر رنگ هیات‌ها در مراسمات ملی و مذهبی مورد انتظار است تا علاوه بر قهرمان پروری، در قسمت فرهنگی نیز فعالیت داشته باشیم و باید یادآور می شویم تا زمانی که امنیت داشته باشیم، می توانیم قهرمان پروری کنیم.

heyatha

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار