نماینده شرق گلستان:

از تمام ظرفیت ها برای پایداری پروازهای فرودگاه استفاده می کنم/ برای استمرار پروازهای فرودگاه خانه به خانه می رویم

1403-07-01 09:07:31
0
36

نماینده شرق استان گلستان گفت: شهرستان کلاله نیازمند توسعه است و در این راستا برای استمرار پروازهای فرودگاه این شهرستان از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهم کرد.

به گزارش کلاله خبر، شهرام غراوی در جلسه کمیته پرواز شهرستان کلاله با بیان اینکه شهرستان کلاله و شهرستان های اطراف نیازمند توسعه و پیشرفت هستند، اظهار داشت: برای استمرار پرواز های فرودگاه کلاله که یکی از اهرم های پیشرفت شرق گلستان است، از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: برای برقراری این پروازها رایزنی های زیادی انجام گرفت با برقراری پروازها، انتظار می رفت در سطوح پایین نیز برای استمرار این پروازها تلاش هایی انجام گیرد که متاسفانه، تنها شاهد تلاش های فرماندار کلاله در این زمینه بودیم.

نماینده چهار شهرستان شرق گلستان یادآور شد: در خصوص توجه به فرودگاه کلاله با رئیس جمهور، نوبخت معاون رئیس جمهور و آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفتگوهایی داشتیم و بر اینکه این فرودگاه باعث پیشرفت استان گلستان و شرق استان می شود، تاکید کردیم.

وی تاکید کرد: در دیداری که با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی داشتیم بر اینکه باید نقطه عطف خط راه آهن گرگان – خراسان شهرستان کلاله باشد، تاکید کردیم.

غراوی به نقش رسانه و فضای مجازی در تشویق مردم در استفاده از پروازهای فرودگاه کلاله نیز اشاره کرد و گفت: می طلبد رسانه نیز در این راه به کمک ما بیاید و در این موضوع نیاز به همدلی است.

وی در پایان سخنان خود گفت: رایزنی هایی برای شناور شدن قیمت بلیط پروازهای فرودگاه کلاله انجام می شود و حتی اگر لازم باشد، برای استمرار پروازها خانه به خانه خواهیم رفت.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز به برخی چالش های بوجود آمده در زمینه پروازهای فرودگاه کلاله پرداخت و افزود: متاسفانه با آغاز پروازهای این فرودگاه شاهد رقابتی شدن قیمت بلیط ها در استان گلستان بودیم که این موضوع پروازهای فرودگاه کلاله را تحت الشعاع خود قرار داد.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد که قیمت بلیط فرودگاه گرگان حالت شناور داشته باشد، می طلبد که این تمهید برای فرودگاه کلاله نیز درنظر گرفته شود.

برزگر با اشاره بر نقش بسزای آژانس های هواپیمایی، خواستار حمایت این آژانس ها از پروازهای فرودگاه کلاله شد.

فرماندار کلاله در ادامه سخنان خود بر اینکه باید به مرور زمان ساعت پروازهای این فرودگاه مطابق نیاز مردم منطقه شود، تاکید کرد.

komitehparvaz 2

komitehparvaz 3

komitehparvaz 4

komitehparvaz 5

komitehparvaz 6

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار