معمای حل نشده گم شدن زن مراه تپه ای:

جستجو برای یافتن زن گمشده مراه تپه ای ادامه دارد+ تصاویر

1403-07-01 11:07:40
0
41

رئیس جمعیت هلال  احمر شهرستان کلاله گفت: عملیات جستجو برای یافتن زن گمشده مراوه تپه ای ادامه دارد و در این راستا نیروهای این جمعیت در منطقه حضور دارند.

به گزارش کلاله خبر، هفته گذشته خبری با عنوان گمشدن زن 50 ساله مراوه تپه ای در فضای مجازی منتشر شد و در این راستا با زورقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله گفتگویی داشتیم و وی در این خصوص اظهار داشت: این زن 50 سال به بالا، هفته گذشته در اطراف رودخانه اترک ناپدید شد و از آن روز تاکنون عملیات های مختلفی برای یافتن وی انجام شده است.

وی افزود: از این زن مراوه تپه ای تنها یک کلاه و دمپایی در نزدیکی رودخانه باقی مانده است و این آثار، علت گمانه زنی ها مبنی بر غرق شدن وی می باشد.

رئیس جمعیت هلال  احمر شهرستان کلاله گفت عملیات جستجو و نجات با دو قایق در طول رودخانه اترک از محل ناپدید شدن، در قره گل تخته وسط تا نقطه مرزی انجام گرفت و همچنین این عملیات در دو طرف ساحل رودخانه در قالب تیم های تجسس آنست هلال احمر (سگهای تجسس) و نیروهای داوطلب هلال احمر و نیروهای بومی منطقه در حال ادامه می باشد.

گفتنی است این خانم به قصد رفتن به خانه همسایه ها از منزل خارج شده است و همچنین یادآور می شویم که  طبق گفته اهالی روستا، خواهر این خانم نیز در گذشته مفقوده شده و تاکنون اثری از وی یافت نشده است.

zangomshodeh 1

zangomshodeh 2

zangomshodeh 3

zangomshodeh 4

zangomshodeh 5

zangomshodeh 6

zangomshodeh 7

zangomshodeh 8

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار