چه کسی رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله می شود؟

گزینه های پیشنهادی اداره ورزش، سنگ محک مسئولین و نماینده در تن ندادن به سهم خواهی

1403-07-01 11:07:46
0
42

استفاده از نیروهای پیشنهادی از سوی رسانه و هیات های ورزشی شهرستان کلاله می تواند سنگ محک مسئولین و نماینده شرق گلستان در تن ندادن به سهم خواهی های سیاسی و انتخاباتی باشد.

به گزارش کلاله خبر، پس از انتشار اخباری مبنی بر معرفی تک گزینه برای ریاست اداره ورزش و جوانان و انتشار پشت پرده هایی از اقدامات انجام شده(این اخبار تایید یا رد نمی شود) در این زمینه در سایت های استانی، رسانه و هیات های ورزشی جهت کمک به مسئولین، گزینه های مختلفی جهت سکان داری این اداره معرفی کردند و در این زمینه داوود عوض زاده(سرپرست کنونی این اداره)، محمد مردانی، مهدی رامشینی و عباس مهدی زاده معرفی شدند.

gozinehha1

در گزینه های معرفی شده، از داوود عوض زاده به عنوان گزینه کاملا ورزشی و دور از خط مشی سیاسی یاد شد.

و با توجه به اینکه دغدغه برخی از مسئولین اعزام وی به مسابقات بود، وی بر اینکه برای سامان دهی ورزش کلاله در مدت خدمت خود از میادین ورزشی دوری خواهد کرد، تاکید کرد.(برای مشاهده سوابق داوود عوض زاده اینجا کلیک کنید)

davoud 3

اما از محمد مردانی نیز به عنوان گزینه ورزشی و فرهنگی و دور از سیاست یاد شد و با توجه به اینکه دارای سوابق مختلف در زمینه های ورزشی و خبرنگاری است، روابط اجتماعی و توانایی های وی نیز می تواند راه گشای مشکلات این اداره باشد. (برای مشاهده سوابق محمد مردانی اینجا کلیک کنید)

mardani 9

از مهدی رامشینی می توان به عنوان گزینه، فرهنگی، ورزشی و متعادل سیاسی یاد کرد و با بررسی سوابق وی نیز، می توان بر روی وی نیز به عنوان یکی از گزینه های این سمت فکر کرد. (برای مشاهده سوابق مهدی رامشینی اینجا کلیک کنید)

photo 2016 09 27 10 47 36

در این بین عباس مهدی زاده گزینه ورزشی و محض سیاسی بود که علی رغم اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده شهرام غراوی در فرمانداری کلاله حضور داشت، از وی به عنوان گزینه سهم خواه یاد نکردیم چرا که ارسال رزومه به این سایت، بنا به درخواست مسئولین این سایت انجام شد. (برای مشاهده سوابق عباس مهدی زاده اینجا کلیک کنید)

mehdizadeh1

با این تفاسیر می طلبد مدیرکل اداره ورزش و جوانان با ارزیابی گزینه های مختلف و ارزیابی آنها، از هرگونه سهم خواهی در این سمت جلوگیری کند تا شاهد پیشرفت عرصه های ورزشی در شهرستان کلاله باشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار