در حوزه صنايع دستی؛

هنرمندانی كه بيمه آنها قطع شده به ميراث فرهنگی مراجعه كنند

1403-08-01 03:08:32
0
15

رییس میراث فرهنگی و گردشگری گمیشان گفت: همه هنرمندانی( گلیم بافی و صنایع دستی) که به هر دلیل بیمه آنها قطع شده اشت، حداکثر تا روز یکشنبه 16 آبان، جهت رفع مشکل خود به سازمان میراث فرهنگی مراجعه کنند.

به نقل از ساحل گمیشان، زلیخا قرنجیک رییس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان گمیشان گفت: هنرمندان بیمه شده صنایع دستی میراث فرهنگی گمیشان (گلیم بافی و سوزن دوزی) که به دلایلی بیمه آنها قطع شده، با در دست داشتن کارت پروانه تولید انفرادی، حداکثر تا تاریخ ۹۵/۸/۱۶ به میراث فرهنگی گمیشان مراجعه نمایند.

وی افزود: با توجه به این امر که مشاغلی نظیر گلیم بافی و سوزن دوزی جز مشاغل سخت محسوب می شود و بیمه شدگان از مزایای خاصی نظیر پرداخت وجه قابل توجهی از مبلغ بیمه از سوی دولت و مزایای خاص بهرهمند می شوند و مورد تقاضای بخش عظیمی از هنرمندان است. لذا لازم است کسانی که بیمه آنها به هر دلیلی قطع شده و یا خودشان انصراف داده و پرداخت بیمه را قطع کرده اند با مراجعه به اداره میراث فرهنگی این امکان را فراهم می کنند که مشکل بیمه خودشان را حل کرده و یا در صورت عدم تمایل به ادامه روند بیمه این فرصت زا در اختیار دیگر هموطنان خود قرار می دهند که علی رغم داشتن مدارک لازم نتوانسته اند از امکان بیمه استفاده کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار