عقاب گنبد قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال گلستان شد/ شهید آسیابی کلاله در جایگاه چهار ایستاد

1403-07-01 11:07:25
0
42

نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان گلستان با قهرمانی تیم عقاب گنبد به پایان رسید.

به گزارش کلاله خبر، نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان گلستان عصر جمعه با برگزاری دو دیدار معوقه از هفته نهم پایان یافت.

در گنبد تیم عقاب این شهر پذیرای قزاق گرگان بود که با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت تا قهرمانی نیم فصل نخست را جشن بگیرد.

در دیگر دیدار نیز تیم کشاورز علی آباد میزبان دارایی گز بود که دو بر صفر به پیروزی رسید تا با تفاضل گل کمتر نایب قهرمان نیم فصل نخست شود.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان گلستان در پایان نیم فصل نخست، تیم‌های عقاب گنبد و کشاورز علی آباد با ۱۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند و تیم‌های استقلال بندرگز و شهید آسیابی کلاله با امتیاز مشابه ۱۲ به ترتیب در رده های سوم و چهارم ایستادند.

همچنین تیم‌های دارایی گز با ۱۱ امتیاز، شاهین بندرگز با ۹ امتیاز، قزاق گرگان با هشت امتیاز، استقلال کردکوی با ۶ امتیاز و پرسپولیس آق قلا با پنج امتیاز به ترتیب در مکان‌های پنجم تا نهم جای دارند.

لازم به ذکر است؛ قهرمان لیگ برتر فوتبال گلستان مجوز حضور در فصل آینده رقابت‌های زیرگروه کشور را به دست می‌آورد و تیم آخر نیز به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط خواهد کرد./مهر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار