رفع مشکلات اقتصادی و کاهش بیکاری اولویت دولت باشد/ خرید هواپیما نیاز مبرم مردم نیست

1403-07-01 11:07:28
0
41
عضو کمیسیون عمران مجلس،با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور گفت:هرچند نوسازی ناوگان هوایی لازم است،اما الویت اصلی کشور موارد دیگری است.
 
 
به گزارش کلاله خبر، شهرام کوسه غراوی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه اولویت بندی در زمینه رفع مشکلات و کمبودهای اقتصادی ضروری است،گفت:خرید هواپیما با توجه به اینکه تنها 3 درصد مردم با آن سروکار دارند،نباید اولویت اصلی دولت باشد.

نماینده مردم کلاله،مینودشت، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکی در ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور وجود ندارد،افزود:در شرایط فعلی ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی اولویت دار تر از خرید هواپیما است.

انتقاد از بدعهدی آمریکا در فروش هواپیما به ایران

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید براینکه بدعهدی آمریکا در فروش هواپیما به ایران انتقادات بسیاری را به همراه داشته است،گفت:مردم انتظار داشتند درکنار بهبود شرایط اقتصادی درفضای پسابرجام،شاهد بدعهدی نباشند که این مهم نیز محقق نشد.

وی افزود:بحث درخصوص ضرورت خرید یا عدم خرید هواپیما نیست؛بلکه موضوع بر سر اولویت بندی و ضرورت ها است.

ضرورت ارایه برنامه ای مشخص برای رفع مشکلات اقتصادی مردم

این نماینده مردم در مجلس دهم،ادامه داد:در شرایط فعلی باید دولت برنامه مشخصی در زمینه مشکلات عدیده اقتصادی از جمله معیشت و اشتغال مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه درخصوص خرید هواپیما لازم  است،تاکید کرد:در شرایط فعلی ما نیازی به خرید هواپیمای غول پیکر که برای سفرهای خارجی بوده و مورد نیاز عامه مردم نیست،نداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در صورت نیاز به خرید هواپیما هم بسیاری از کشورها خواهان عقد قرارداد با ایران بوده و تاکیدی به خرید هواپیما از آمریکا وجود ندارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار