با پیگیری های این سایت و مسئولین ذیربط:

یارانه پیرمرد کلاله ای واریز شد+ سند

1403-08-01 10:08:40
0
14

پیگیری های یکساله پیرمرد 70 ساله کلاله ای برای برگشت یارانه خانواده اش نتیجه داد و این پیرمرد در آخرین تلاش های خود، مشکل خود را از طریق نماینده شرق گلستان پیگیری کرد و با تلاش های اداره کار و رفاه اجتماعی یارانه مهرماه این خانواده واریز شد.

به گزارش کلاله خبر، تیر ماه امسال بود که گزارشی با عنوان" چشم انتظاری پیرمرد 70 ساله برای برگشت یارانه خانواده+ عکس و متن درخواست از غراوی" در این سایت منتشر شد.

اما پس گذشت نزدیک به 3 ماه از انتشار این گزارش و رایزنی های دفتر نماینده شرق استان گلستان و اداره کار و رفاه اجتماعی کلاله، ریاست این اداره از واریز یارانه مهر ماه این خانواده خبر داد.

ordoni 2

عبدی بدراق نژاد در گفتگویی اظهار داشت: با دریافت نامه ای از دفتر نماینده شرق گلستان مبنی بر پیگیری این موضوع، رایزنی با مسئولین ذیربط در سطح استان و کشور را آغاز کردیم و با توجه به بررسی های به عمل آمده در خصوص وضعیت اقتصادی نامناسب این خانواده 4 نفره، بر رفع این مشکل پافشاری شد و   خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، یارانه مهر ماه این خانواده واریز شد.

وی افزود: مشکل این خانواده این بود که زمان انصراف از دریافت یارنه، با توجه به عدم اطلاع از موضوع جهت جهت دریافت و عدم دریافت یارانه اقدام نکرده بودند و سیستم این خانواده را جزو انصرافی ثبت کرده بود.

ordoni 1

ordoni 3

خبر مرتبط:

 چشم انتظاری پیرمرد 70 ساله برای برگشت یارانه خانواده+ عکس و متن درخواست از غراوی

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار