همانطو ر که پیش بینی می شد،

طاهری رئیس آموزش و پرورش کلاله شد+تصاویر

1403-07-01 11:07:24
0
96

پس از گذشت چند ماه و اداره‌ی آموزش و پرورش کلاله توسط سرپرست، حسین طاهری به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش کلاله خبر، طی ماه‌های گذشته شاهد تحولات مختلفی در آموزش و پرورش کلاله بودیم که با برکناری ناگهانی اسماعیل تقی زاده آغاز شد.

در خلال این مدت، گزینه های مختلفی برای ریاست اداره آموزش و پرورش کلاله مطرح شدند و مسلما آگاهی از اینکه در حال حاضر دو نفر توانایی مانور بر این گزینه ها را دارند، امری ساده و پیش پا افتاده است و همانطور که در گذشته نیز یاد شد و برخی منابع موثق بر این باور بودند که حسین طاهری تک گزینه فرماندار کلاله برای کسب این کرسی بود(هر فرمانداری حق انتخاب مدیر خود را دارد) براینکه گزینه های مطرح دیگر، گزینه های مدنظر شخص دوم موثر در منطقه بودند، تاکید داشتند.

یقینا ایجاد امید کاذب برای مطرح شدن محمدرضا سنچولی به عنوان ریاست این اداره در جهت پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده و جلوگیری از مانور بر گزینه های دیگر بود که سرانجام و پس از کش و قوس های مختلف تک گزینه فرماندار کلاله به عنوان ریاست این اداره منصوب شد و این جایگاه از تحمیل گزینه های انتخاباتی محصون ماند(این شهرستان سابقه دیرینه ای در این زمینه دارد).

حسین طاهری در کارنامه کاری خود سابقه چندین سال خدمت در آموزش و پرورش کلاله به عنوان فرهنگی را دارد و پس از آن در پست های مختلف استانی نیز خدمت کرد.

taheri 1

taheri 2

taheri 3

taheri 4

taheri 5

taheri2 1

taheri2 2

taheri 6

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار