گلایه تاکسی داران از راهنمایی رانندگی کلاله

حق شناس: ظرفیت ایستگاه تاکسی کمتر می شود+تصاویر

1403-07-01 11:07:35
0
43

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهر کلاله گفت: به علت تجاوز تاکسی دارن از حریم تعیین شده برای تاکسی و پارک کردن در دور میدان، ظرفیت این ایستگاه کاهش می باید.

به گزارش کلاله خبر، در حاشیه دیدار مردمی فرماندار کلاله تعدادی از تاکسی داران شهر کلاله با حضور در فرمانداری کلاله از کم شدن ظرفیت ایستگاه تاکسی خود گلایه کردند.

این تاکسی داران با بیان اینکه ورود این تاکسی ها باعث رونق بازار کاسبان این ناحیه شده است، گفتند: ولی باز هم رایزنی های مختلفی در پشت پرده انجام می شود.

فرماندار کلاله نیز از اقدام انجام شده، اظهار بی اطلاعی کرد و با حضور حق شناس رئیس پلیس راهنمایی رانندگی کلاله در فرمانداری کلاله، پیگیر موضوع شد.

حق شناس در خصوص علت این اقدام گفت: یکی از مشکلات ما تجاوز تاکسی داران از حریم تعیین شده ایستگاه تاکسی و پارک در میدان است.

وی افزود: برای رفع این مشکل مجبور به کاهش ظرفیت ایستگاه به 10 تاکسی هستیم تا به واسطه این اقدام از پارک تاکسی ها در میدان جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور کلاله تاکید کرد: به تاکسی داران اجازه استفاده از ایستگاه تاکسی روبروی بانک تجارت در کنار تاکسی های برون شهری داده می شود و با این راهکار بخشی از ترافیک ایجاد شده در اطراف میدان کاسته می شود و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا به مسافران بین راهی نیز ارائه خدمات شود.

نماینده تاکسی دارن نیز در راستای گفته های حق شناس گفت: ما نیز به اینکه در قبال تخلف تاکسی داران سکوت شود، راضی نیستیم و باید مطابق قانون اقدام شود.

این تاکسی دار افزود: برای کاهش ترافیک شهری ایده هایی داده شد ولی تاکنون جهت عملیاتی شدن این ایده ها، اقدامی انجام نشد.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی کلاله تاکید کرد: آماده دریافت ایده های جدید برای کاهش ترافیک هستیم و طرح افزایش ایستگاه ها برای ارائه خدمات به نقاط دیگر شهر نیز در شورای ترافیک مورد بررسی قرار می گیرد.

taxi1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار