قابل توجه نماینده شرق گلستان:

بازی با سرنوشت پروازهای فرودگاه کلاله با رقابتی شدن ایرلاین ها/ استمرار پروازهای کلاله همت مردم را می طلبد+عکس

1403-07-01 11:07:31
0
36

همزمان با از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله یکی از ایرلاین ها با بازی رقابتی کردن ایرلاین ها نرخ پروازهای خود را بصورت قابل توجهی کاهش داد.

به گزارش کلاله خبر، پروازهای فرودگاه کلاله پس از چند مرحله توقف، بالاخره با تلاش های نماینده این شهرستان و پیگیری های دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از سرگرفته شد.

اما با شروع دوباره این پروازها، شاهد اقدام تامل برانگیز یکی از ایرلاین ها بودیم که نرخ بلیط خود از گرگان به تهران را در تایم پروازی فرودگاه کلاله به شدت کاهش داد.

belit

belit2

در این راستا با رامین آذری مدیرکل فرودگاه های گلستان گفتگویی داشتیم و وی در پاسخ به سوال ما گفت: این موضوع به ایرلاین ها مربوط می شود و باتوجه به شناور بودن نرخ بلیط، ایرلاین ها می توانند برای جذب مسافر بیشتر از روش های رقابتی مختلف استفاده کنند.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در گفتگویی اظهار داشت: در حال حاضر می طلبد که تمام مجموعه استانی و شهرستانی با یکدیگر همدل شوند و به استمرار پروازهای فرودگاه کلاله کمک کنند و باید یادآور شویم فرودگاه کلاله یکی از فرودگاه های استان گلستان است و باعث پیشرفت بیشتر این استان می شود و ایرلاین های دیگر نیز می توانند به جای ایجاد فضای رقابتی خطوط هوایی دیگر را در این فرودگاه تعریف کنند تا شاهد پرواز از این فرودگاه به مشهد، تهران و سیستان و بلوچستان باشیم.

از سویی به نقش انکار ناپذیر شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در از سرگیری این پروازها اذعان می کنیم؛ ولی استمرار پروازهای این فرودگاه تنها به رایزنی برای از سرگیری این پروازها منتهی نمی شود و لازم است تا این نماینده بصورت هوشمندانه از تمام ظرفیت های موجود و پیگیری مجدانه، بر استمرار این پروازها پافشاری کند و همانطور که در مباحث گذشته نیز تاکید کردیم، توقف پروازهای فرودگاه کلاله به منزله اولین شکست غراوی در عرصه های مختلف خواهد بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار