رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

تجهیز کلینیک تخصصی کلاله، طی هفته های آتی به اتمام می رسد/مشکل کمبود پزشک متخصص در کلاله مرتفع می شوذ

1403-07-01 01:07:23
0
39

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تجهیز کلینیک تخصصی کلاله به عنوان یکی از بزرگترین کلینیک های تخصصی گلستان طی چند هفته آینده به پایان می رسد و تا پایان فصل، آماده ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه می شود.

دکتر تقی ریاحی در حاشیه بازدید از امکانات بهداشتی درمانی شهرستان کلاله با بیان اینکه تجهیز کلینیک تخصصی شهرستان کلاله در حال انجام است، گفت: کلینیک تخصصی کلاله با حدود 1880 متر مربع یکی از بزرگترین کلینیک های استان است که برای تجهیز آن سه برابراعتیار ساخت، هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستاندر این بازدید که غراوی نماینده مجلس ، فرماندار، خیرین سلامت هم با وی همراه بودند، نوید تجهیز کلینیک طی چند هفته آتی و راه اندازی آن تا پایان فصل و شروع ارائه خدمات به مردم را داد.

وی در ادامه با قدرشناسی از خدمات تلاشگران عرصه سلامت به بیان خواسته های آنان هم پرداخت و تصریح کرد: دغدغه کادر پزشکی موضوع مطالبات است که ما هم پیگیر آن هستیم تا با دریافت مطالبات از بیمه ها و حل مشکل، این دغدغه ها را مرتفع کنیم.

ریاحی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در کلاله، اظهار داشت: رفع این مشکل از اولویت‌های کاری ما خواهد بود و با توجه به ورود حدود 80 پزشک متخصص و فوق تخصص به استان، مسلما در زمان توزیع این پزشکان متخصص، شهرستان کلاله به عنوان منطقه محروم در اولویت قرار دارد و قطعا با این اقدام مشکل کمبود پزشک در این شهرستان حل می شود.

شهرام غراوی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی هم در گفتگو با ما اظهار داشت: با توجه به رایزنی هایی که با وزیر داشتیم، تامین سی تی اسکن و کمبود آمبولانس بیمارستان، در آینده‌ی نزدیک برطرف می شود.

خبر مرتبط:

بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه های درمانی کلاله+تصاویر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار