فرماندار کلاله به عهد خود وفا کرد،

معلول کلاله ای به خواسته خود رسید+ عکس

1403-07-01 11:07:23
0
43

با وفای به عهد فرماندار کلاله و مسئولین ذیربط، معلول کلاله ای پس از ماه‌ها انتظار، به خواسته خود رسید.

به گزارش کلاله خبر، در یکی از گزارشات دیدارهای مردمی فرماندار کلاله ازپدری گفتیم که برای رفع مشکل فرزند حادثه دیده خود به دیدن فرماندار کلاله آمده بود و حمید لگزایی فرزند آن پدر، جوانی که در سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شده بود در یکی از وقت های دیدار، به دیدار فرماندار کلاله امد و از مشکلات 8 ساله خود گفت.

وی در این دیدار خود با فرماندار کلاله که در آذر ماه 94 انجام گرفت، گفت: روز به روز امید خود را بیشتر از دست می دهم و روحیه ای برای ادامه دادن ندارم و در بستر بودن و در پی آن زخم بستر، بر مشکلات خانواده من افزوده و نیازمند مساعدت بیشتر از سوی مسئولین شهرستان هستم.

وی در دیدار خود با نصرت برزگر تاکید کرد: نیازمند وسیله ای برای خارج شدن از منزل هستم و از اینکه با ویلچر در شهر جابجا شوم خجالت می کشم.

lagzaeii 2

فرماندار کلاله نیز در آن دیدار با دلداری دادن وی برای رفع مشکلات روحی حمید پیشنهاداتی ارائه داد و گفت: برای جلوگیری از مشکلات زخم بستر نیز رایزنی های لازم برای تعویض تشک ویبره و تخت انجام می شود.

لگزایی که یکی از راه های رفع برخی از مشکلات خود را در گرو گرفتن وام می دانست گفت: با گرفتن وام می توانم برخی از مشکلات را رفع کنم و فرماندار کلاله برای این درخواست وی قول مساعدت را در دریافت وام  داد.

برزگر قول یک ویلچر مناسب به این جوان را هم داد و گفت: برای مشکل ترددی برای خرید ویلچر مناسب مساعدت های لازم انجام می شود ولی برای تامین خواسته های شما نیاز به زمان داریم.

اما پس از گذشت نزدیک به یک سال حمید لگزایی با وفای به عهد فرماندار و مسئولین ذیربط در بهزیستی کلاله، به خواسته خود که ویلچر برقی بود، رسید.

lagzaeii 4

فرماندار کلاله نیز در گفتگویی اظهار داشت: تلاش کردیم تا بقول خود در قبال این جوان عمل کنیم و بحمدالله توانستیم با تلاش های مسئولین ویلچری مطابق خواسته حمید لگزایی بصورت رایگان در اختیار وی قرار دهیم.

خبرمرتبط:

از شیرزنی که دهیار یک روستا شد تا معلولی که با آژانس به دیدار فرماندار آمد!

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار