جزئیاتی از پرونده فساد اقتصادی در صندوق ذخیره فرهنگیان

سهم یک‎هزار و صد میلیارد تومانی یک خانواده از فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان !

1403-08-01 01:08:43
0
9
یک منبع آگاه از دست داشتن یک خانواده جغتایی در پرونده فساد اقتصادی هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان خبرداد.
 
 
به گزارش کلاله خبر به نقل از بصیر سبزوار،این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود اظهارداشت: این فرد به اتهام هزار و صد میلیارد تومان در پرونده فساد صندوق فرهنگیان دخیل است.

پس از این اظهارات صحت و سقم این خبر را از حسین مقصودی به عنوان سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقصادی مجلس و طراح استیضاح فانی در پی شفاف سازی مفاسد اقتصادی در صندوق ذخیره فرهنگیان جویا شدیم که وی در پاسخ به این سوال ما بیان کرد: بنده این موضوع را نه رد و نه تایید می کنم.

مقصودی در ادامه با بیان اینکه بنده در دو سه ماه اخیر و در پی افشاگری ها در صندوق مورد بی مهری فراوانی در سبزوار و دیگر مناطق قرار گرفته ام افزود: فساد اقتصادی در این صندوق دارای لایه های پنهانی است که برای شفاف سازی نیاز به زمان داریم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر صلاح نمی دانم که جزئیات بیشتری را در خصوص این فساد بیان کنم ادامه داد: در اینده ای نزدیک مطالبی را خواهم گفت که سبب شفاف شدن لایه های پنهان این فساد خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت فشار ها تهدید ها و پیشنهاد تطمیع هایی به بنده شده است تاکید کرد: تا شفافیت مالی کامل در این پرونده تلاش خواهم کرد.

بعد از این اظهارات و درنگاهی به طرح استیضاح فانی وزیر آموزش پرورش و تلاش برخی نمایندگان در سنگ اندازی و سد راه شدن برای اجرا شدن استیضاح و پرنده تحقق و تفحص از صندوق این سوال پیش می آید که آیا  ارتباطی بین این افراد و فساد ایجاد شده در این صندوق وجود دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار