فرمانده سپاه کلاله در یادواره شهدا:

مذاکره با دشمن اشتباه است/ با فرهنگ عاشورایی تونایی اداره جهان را داریم

1403-07-01 01:07:34
0
44

فرمانده سپاه کلاله گفت: شیعه با مکتب حسینی می تواند حاکم جهان باشد و تجربه نشان داده که مذاکره با دشمن اشتباه است.

به گزارش کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو در یادواره شهدا که در مسجد حضرت علی(ع) روستای کوسه برگزار شد، با بیان اینکه با فرهنگ عاشورایی و مکتب حسنیی(ع) قادر به اداره جهان هستیم، اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده است که مذاکره با دشمن اشتباه است و اگر غیر از این بود، امام حسین(ع) و یارانش در مقابل دشمن صف آرایی نمی کردند.

وی افزود: دشمنی با این نظام و اسلام از بدو شکل گیری نظام آغاز و کم کم این تحریم های ظالمانه شدیدتر شد و این فشارهای دشمن باعث برداشت های نادرست از سوی برخی از افراد داخلی گردید.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: دشمنی دشمنان این نظام تنها به ابعاد اقتصادی بر نمی گردد و آنها با تهاجم فرهنگی درصدد تحقق اهداف خود هستند.

مصطفی لو ادامه داد: در تهاجم فرهنگی هدف دشمن کم رنگ کردن فرهنگ عاشورایی است تا به این وسیله عاشورائیان راحت طلبی را در زندگی خود نهادینه و از حضور در جبهه های جنگ علیه کفر امتناع کنند و باید یادآور شویم که خوشبختانه این هدف دشمن محقق نشده و نمونه بارزآن مدافعان حرم هستند.

وی با انتقاد از برخی مسئولین داخلی، گفت: اینکه یکی از سرکرده های گروهک منافقین در دانشگاهی تحصیل می کرده، دلیل بر این نمی باشد که عکس وی در دانشگاه نصب و در بروشورها منتشر شود واین اقدام نوعی بداخلاقی

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار