فرماندار کلاله:

استمرار پروازهای فرودگاه کلاله به عزم مردم بستگی دارد/ بین مسئولین شهرستان های شرق گلستان عزمی استانی ایجاد شد

1403-07-01 01:07:26
0
38

فرماندار کلاله گفت: با توجه به اینکه فرصتی دوباره برای فرودگاه کلاله فراهم شده، می طلبد که مردم شهرستان های شرق استان گلستان با عزمی راسخ باعث استمرار پروازهای این فرودگاه شوند.

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه با تلاش های نماینده شرق گلستان، مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری فرصتی دوباره برای احیای فرودگاه کلاله فراهم شد، گفت: برای استمرار این پروازها نیازمند عزم راسخ مردم شریف شرق گلستان هستیم.

وی افزود: تمام زمینه های برقراری پرواز در فرودگاه کلاله مهیا است و عزمی جدی در بین مسئولین شهرستان‌های شرق گلستان ایجاد شد تا به واسطه برقراری این پروازها، در وهله اول شرق گلستان و در وهله بعدی استان گلستان در زمینه هوایی به پیشرفت‌هایی دست یابد.

برزگر از چگونگی تصمیم گیری در خصوص برقراری این پروازها نیز گفت و تصریح کرد: از آنجایی جامعه هدف ما علاوه بر عموم مردم، پزشکان و مهندسین نیز هستند، کیفیت هواپیما، روز و ساعت پرواز برای ما بسیار مهم بود و در این راستا در مراحل اولیه رایزنی های زیادی توسط شهرام غراوی نماینده شرق گلستان و مسئولین شهرستانی با مسئولین هواپیمایی و شرکت های وابسته انجام گرفت و سرانجام با توجه به خواسته مسئولین شهرستان، روزهای شنبه و چهارشنبه برای پروازهای این فرودگاه درنظر گرفته شد.

فرماندار کلاله ادامه داد: تلاش های زیادی شد تا ساعت پرواز ها نیز طبق نیاز منطقه تنطیم شود؛ ولی این خواسته ما اجابت نشد و ساعت پرواز های این فرودگاه در روزهای شنبه و چهار شنبه از تهران به مقصد کلاله راس ساعت 11 صبح و از کلاله به تهران راس ساعت 13 تنظیم شد.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا با نیازسنجی منطقه و با رایزنی با مسئولین هواپیمایی بهترین زمان را برای پروازهای فرودگاه کلاله مشخص کنیم.

برزگر در پایان گفت: اینکه برقراری پروازهای این فرودگاه باعث سهولت مسافرت هوایی برای مردم شرق گلستان می شود و در کنار آن ترقی و پیشرفت این منطقه را در برخواهد داشت، بر کسی پنهان نیست، پس می طلبد مسئولین و مردم شرق گلستان در این راه ما را یاری کنند تا تلاش های چند ماهه ما، نتیجه آن پیشرفت منطقه و استان گلستان باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار