فرمانده منطقه انتظامی گالیکش:

کشف یک میلیارد و 400 میلیون ریال برنج قاچاق و 120 رأس دام فاقد مجوز در گالیکش

1403-08-01 11:08:46
0
7

فرمانده منطقه انتظامی گالیکش از کشف برنج قاچاق و دام غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی گالیکش از کشف برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در یک عملیات پلیسی در ایست و بازرسی تنگراه خبر داد.

سرهنگ غلام‌رضایی افزود: در راستای مبارزه جدی با معضل قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران ایست و بازرسی تنگراه شهرستان گالیکش حین کنترل دقیق محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن‌ را متوقف کردند.وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ 20 تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

رضایی اظهار داشت: ‌ارزش کالای قاچاق کشف‌شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی دراین‌باره و معرفی وی به مراجع قضائی، اظهار کرد: قاچاق کالا ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور می‌زند که دراین‌باره نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می‌کند.

کشف 120 رأس دام فاقد مجوز در گالیکش

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش از کشف 120 رأس احشام فاقد هرگونه مجوز از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ غلام‌رضایی اظهار داشت: مأموران ایست ‌و بازرسی تنگراه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی بابیان اینکه در بازرسی از کامیون تعداد 120 رأس دام فاقد هرگونه مجوز از اداره دامپزشکی بود کشف شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این احشام را یک میلیارد و یک‌صد میلیون ریال برآورد کردند.

رضایی اظهار داشت: در این رابطه کامیون حامل احشام نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار