مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان:

پروازهای فرودگاه کلاله از 28 مهر از سرگرفته می شود/ استمرار پروازها به استقبال مردم بستگی دارد

1403-07-01 01:07:25
0
51

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: با پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته از سوی غراوی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی، پروازهای فرودگاه کلاله از 28 مهرماه از سرگرفته می شود و استمرار این پروازها به استقبال مردم شهرستان و شهرهای همجوار بستگی دارد.


رامین آذری در حاشیه بازدید از فرودگاه کلاله در گفتگویی اختصاصی با بیان اینکه برای برقراری پروازهای فرودگاه کلاله تمام زمینه ها مهیا است، گفت: با رایزنی های نماینده محترم شهرستان کلاله و مینودشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شهرستانی، پروازهای فرودگاه کلاله از 28 مهر ماه از سر گرفته می شود.

وی افزود: پروازهای فرودگاه کلاله به این صورت است که این پروازها در روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 11 صبح به مقصد تهران و ساعت 13 از تهران به مقصد کلاله انجام می شود.

مدیرکل فرودگاههای استان گلستان گفت: در حال حاضر برای پروازهای این فرودگاه از هواپیمای آنتنوف 74 استفاده خواهد شد و با توجه به هماهنگی های به عمل امده، در صورت ورود هواپیماهای جدید به کشور، هواپیمای جدید جایگزین این هواپیما خواهد شد.

آذری تاکید کرد: استمرار پروازهای فرودگاه کلاله بستگی به استقبال مردم دارد و در این خصوص تمهیداتی از سوی شرکت هواپیمایی پویا شامل کاهش نرخ بلیط هواپیما به 145 هزار تومان و تخفیف 5 درصدی برای شرکتها و سازمانهای دولتی اندیشیده شده است.

azari 1

azari 2

azari 3

azari 4

azari 5

azari 6

azari 7

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار