فرمانده لشکر 77 خراسان:

نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر‌می برند/ کشورهای منطقه توان مقابل با ایران را ندارند

1403-07-01 03:07:25
0
40

فرمانده لشکر 77 خراسان گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به سر می برند و این آمادگی در جهت دفاع از مرزهای کشور است.

به گزارش کلاله خبر، امیررضا آذریان فرمانده لشگر ۷۷خراسان در یادواره ۵شهید گمنام و شهدای کلاله در مسجد جامع این شهرستان با بیان در حال حاضر نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به سر می برند و این آمادگی در جهت دفاع از مرزهای کشور است، گفت: ما امروز راه و مسیر شهدا را انتخاب کرده ایم؛ چرا که می دانیم این آرامش، امنیت به برکت رشادت ها و ایثارگری‌های شهیدان، رزمندگان و صبوری خانواده های بزرگوار شهدا است.

وی گریزی به ۸سال دفاع مقدس داشت و افزود: مدیریت با صلابت امام خمینی (ره) و حمایت همه جانبه ملت بزرگ ایران، عظمت و سربلندی و عزت و اقتدار به این کشور بزرگ بخشید و پیروزی را در جنگ رقم زد.

فرمانده لشگر ۷۷خراسان ضمن پرداختن به عملیات شکستن حصر آبادان به همت لشگر ۷۷خراسان، از همراهی و همدلی سپاه، ژاندارمری و سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی به عنوان عملیاتی شاخص یاد کرد و اظهار داشت: فرمان شکست حصر آبادان از سوی امام خمینی (ره) باعث شکست حصر شد.

امیر ارشد ارتش، دستاوردهای ۸سال دفاع مقدس را برشمرد و تصریح کرد: مهمترین دستاورد داخلی سال های دفاع مقدس، انسجام سیاسی در ملت و ترویج تفکر بسیجی و پیشرفت در تجهیزات بود.

وی ادامه داد: در مورد دستاورد خارجی می توان به دیپلماسی قوی در در اجرای قطعنامه ۵۹۸اشاره کرد.

فرمانده لشگر ۷۷خراسان تاکید کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قرار دارند و در کنار آن موشک‌ها برای دفاع از کیان کشور آماده اند و این را هم یادآدور می شویم که کشورهای منطقه توانایی مقابله با نیروهای مسلح ایران را ندارند و هرگونه اظهارنظری از سوی آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

این فرمانده لشکر ارتش با اشاره به اوضاع سیاسی کشورهای منطقه اشاره داشت و گفت: این قول را به شهدا می دهیم که اجازه هر گونه تعرض به کشور و عتبات در کشورهای همسایه را به دشمن نخواهیم داد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار