شکار سایت عدالتخواهان از یک خبرگزاری؛

درج 7 خبر در یک هفته از یک مدیر گرگانی کم کار با انگیزه انتخاباتی و فامیلی در یک خبرگزاری دولتی

1403-08-05 04:08:33
0
102

متاسفانه خبرگزاری مهر گلستان به نوعی آلوده به روابط خانوادگی شده و در طول یک هفته از تاریخ 16 الی 23 شهریور بطور متوسط یک خبر از یکی از مدیران تقریبا کم کار و کم برنامه استانداری گلستان درج کرده است .

به گزارش کلاله خبر به نقل از عدالت خواهان گلستان ؛ خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است و با بودجه بیت المال و عمومی اداره می شود و طبعا بایستی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق خواسته ها و مطالبات بحق مردم اطلاع رسانی کرده و به درج مصاحبه ها ، گزارشات و یادداشت ها بپردازد.

متاسفانه خبرگزاری مهر گلستان به نوعی آلوده به روابط خانوادگی شده و طی رصدی که در هفته گذشته داشتیم در طول یک هفته از تاریخ 16 الی 23 شهریور بطور متوسط یک خبر از یکی از مدیران تقریبا کم کار و کم برنامه استانداری گلستان درج کرده است .

مدیر مذکور در استانداری گلستان عموی مدیر خبرگزاری مهر گلستان و کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس دهم می باشد که اخیرا به سمت مدیر کل امور اجتماعی استانداری منصوب شده که قبل از وی علی نذیری این سمت را بر عهده داشته است .

جالب است اگر بخواهیم کل اخباری که از آقای علی نذیری در این خبرگزاری و سایر خبرگزاری های استان جمع آوری کنیم شاید به تعداد انگشتان دو دست هم نرسد اما از یک فرد 7 خبر در یک هفته یعنی روزی یک خبر چه معنایی می تواند داشته باشد .

نکته جالب اینکه هر هفت خبر منتره در این خبرگزاری با عکس خود این مدیر کار شده در حالیکه خبرگزاری ها برای جلوگیری از مطرح شدن برخی افراد یا مدیران معمولا از عکسهایی متناسب با محتوای خبر استفاده می کنند که این هم باز می تواند معانی خاصی چون "توی دید بودن" داشته باشد .

همگان معتقدند عبدالرضا چراغعلی به مدد همین وبلاگ نویسی و رسانه ها توانسته دو دوره منتخب مردم گرگان در شورای شهر گرگان شود و در دولت تدبیر و امید نیز در دو مقطع سمت مدیر کل دفتر شهری و شوراها و مدیر کل امور اجتماعی را البته با روابط و فشار برخی حامیان پشت پرده کسب کند .

بدون شک او از همین حالا خیز خود را برای انتخابات دوره پنجم شوراها آماده کرده تا با کسب رای بالا شکست و رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس را جبران کند و با حضور در شورای شهر مجددا سرتیتر خبرها قرار بگیرد ، با این توصیف مطمئنا این روزها با توجه به سمتی که در اختیار دارد و عدم تنوع خبری در حوزه کاری خود ،  بجز خبرگزاری مهر دیگر رسانه ها قابلیت انعکاس اخبار هر روزه از او را ندارند .

از مدیران خبرگزاری مهر در تهران و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی نیز درخواست می کنیم که نظارت بیشتری بر زیر مجموعه های استانی خود داشته و رصدی درستی از روابط شخصیتها و مدیران با اخبار منتشر شده داشته باشند تا خدای نکرده افرادی نخواهند از نردبان بیت المال و این خبرگزاری مهم و تاثیرگذار بالا رفته و برای خودشان پله درست کنند .

546

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار