فرمانده سپاه کلاله در یادواره شهدای دانش آموزی مطرح کرد:

دشمن در ابعاد مختلف در صدد ضربه به نظام است/ تخریب شورای نگهبان در جهت هدف قرار دادن ولایت فقیه انجام می گیرد

1403-07-01 03:07:31
0
35

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: امروز، دشمن در ابعاد مختلف در صدد است تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند و هدف قرار دادن شورای نگهبان با هدف قرار دادن جایگاه ولایت فقیه رابطه مستقیم دارد.

به گزارش کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان کلاله در یادواره شهدای دانش آموزی که در راستای اجلاسیه‌ی 4000 شهید استان گلستان و در هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه دشمن در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در تلاش است تا به این نظام ضربه وارد کند، گفت: فتنه سال 88 یکی از ابعاد یاد شده است که در راستای براندازی نظام صورت گرفت و بحمدالله با هشیاری مردم و رهنمودهای رهبری، دشمن در این اتفاق به خواسته های خود نرسید.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و حضور فعال دانش آموزان و زنان در این جنگ، افزود: پس از جنگ تحمیلی دشمن با ترور شخصیت های کشوری به جنگ امنیتی با ایران پرداخت و در ادامه با برنامه ریزی در عرصه ای اقتصادی و فرهنگی این جنگ را ادامه داد.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله ادامه داد: تحریم اقتصادی یکی از حربه های دشمن برای براندازی نظام و ایجاد هرج و مرج در بین مردم بود که با تدابیر مناسب رهبری و ورود به عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی، این توطئه دشمن نیز خنثی شد.

وی یادآور شد: پس از فتنه 88 نیز دشمن با برنامه ریزی و استفاده از برخی اشخاص در کشور، درصدد تضعیف جایگاه شورای نگهبان و در ادامه آن هدف قرار دادن ولایت فقیه بود.

فرماندهی سپاه کلاله با تاکید بر اینکه سناریوهای مختلف دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمن با ریشه کن کردن بنیان خانواده از طروق مختلف انجام می گیرد و یادآور می شویم که خوشبختانه با اینهمه هجمه جوانان ما تحت تاثیر این تهاجم قرار نگرفته اند، مگر در برخی موارد.

وی در پایان به دانش آموزان دختر دبیرستان رضوان کلاله گفت: برای حفظ بنیان خانواده لزوم دارد تا فرهنگ حجاب در بین افراد خانواده نهادینه شود و زنان و دختران در این مهم، نقش اساسی را ایفا می کنند.

rezvan 2

rezvan 3

rezvan 4

rezvan 5

rezvan 6

rezvan 7

rezvan 8

rezvan 9

rezvan 10

rezvan 11

rezvan 12

rezvan 13

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار