در پی برنامه ریزی اجرای کنسرت در هفته دفاع مقدس صادر شد ؛

بیانیه تند جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر گلستان به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان

1403-07-01 03:07:35
0
41

سبقه ای که در برگزاری کنسرت در گرگان وجود دارد و عده ای سودجو وارد کنسرت ها می شوند و با زیر پا گذاشتن آن ارزش ها قصد خدشه دار کردن آن و صدمه به نظام و آرمان های امام(ره) و راه شهدا را دارند.

به گزارش کلاله خبر، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش استان گلستان در واکنش به برنامه ریزی اجرای کنسرت در هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه ای به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان به این موضوع وانش نشان داد.

متن و تصویر بیانیه ارسالی به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان به شرح ذیل است؛

جناب آقای فضیلت

مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلام علیکم

هر شهر و دیارجمهوری اسلامی ایران زادگاه جوانانی است که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه نفوذ و ورود فرهنگ غیراسلامی و سلطه بیگانگان را به خاک کشور ندادند و امروز نیز با همان لباس های خاکی و ساده بسیجی خود و بدون هیچ چشم داشتی زن و فرزندان خردسال خود را رها کرده و در بیرون از مرزهای این کشور در مقابله با تروریست های تکفیری ایستادگی می کنند و خون می دهند تا مردم ایران در آرامش باشند.

ما مسئولان دولتی بویژه مسئولان فرهنگی کشور بدون توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و هشدار مقام عظمی ولایت مبنی بر نفوذ فرهنگی در کشور و بی توجه به وصیت همه شهدا که پاسداری از آرمان های امام و انقلاب اسلامی بوده است همه مشکلات کشور را در موضوع ترویج موسیقی به فتوای مقام معظم رهبری اشکال دارد خلاصه کرده و همه دغدغه خود را در برگزاری کنسرت میدانیم.

مدیر کل محترم، نه تنها ما مخالف شادی مردم نیستیم بلکه حتی می توان گفت شهدای ما برای شادی مردم جنگیدند تا صدام معدوم شادی مردم را تلخ نکند.

اما با سبقه ای که در برگزاری کنسرت در گرگان وجود دارد و عده ای سودجو که با نیت هتک حرمت ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنسرت ها می شوند و با زیر پا گذاشتن آن ارزش ها قصد خدشه دار کردن آن و صدمه به نظام و آرمان های امام(ره) و راه شهدا را دارند و با توجه به اینکه برگزاری کنسرت مصادف با هفته دفاع مقدس و آستانه ماه محرم است این جمعیت مخلص و انقلابی وظیفه خود می دانند مقابل چنین ناهنجاری هایی ایستادگی کنند و نظارت بیش از پیش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ممانعت از برخی ناهنجاری ها در برگزاری کنسرتها را خواستاریم.

ومن الله توفیق

محمدرضادرویشی

دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگذار استان گلستان

Golestanema8

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار