معاون امورعمراني استاندار گلستان اعلام کرد :

خانوارهاي آسيب ديده از سيل اخير تا 10 روز آينده خسارات خود را دريافت مي کنند

1403-07-02 05:07:23
0
40

معاون امورعمراني استاندار گلستان اعلام کرد : کمکهاي بلاعوض خانوارهاي آسيب ديده از سيل اخير استان تا 10 روز آينده به حساب آنها واريز مي شود.

 

عبدالرضا دادبود در نشست با تعدادي از شهرداران استان گفت : اسامي و مشخصات خسارت ديدگان ناشي از سيلاب براي ارائه کمکهاي بلاعوض اخذ شده است و براي دريافت اعتبارات نهايي ارائه شده است .
وي در اين جلسه که شهرداران شهرهاي آزادشهر ، نوده خاندوز ، نگين شهر ، فرماندار آزادشهر ، نماينده مردم شهرستان آزادشهر در مجلس شوراي اسلامي ، حضور دادشتند به بررسي مسائل و مشکلات اين شهرها پرداخت .
دادبود اظهار داشت : براي ديواره سازي رودخانه هاي منطقه از جمله آزادشهر اعتبارات ويژه اي در نظر گرفته خواهد شد و پيشگيري از خسارات احتمالي حوادث از جمله اهداف اين طرح خواهد بود که به زودي اجرايي مي شود.
معاون امور عمراني استاندار اضافه کرد: علاوه بر اين قرار شد با توافق مناسب براي انتقال ميدان تير پادگان لشکر 30 گرگان اقدام شود و اين طرح نيز تا پايان امسال اجرايي مي شود.
وي با تاکيد بر نوسازي و آزادسازي مسيرهاي اصلي و پرترافيک شهري گفت: تامين اعتبارات براي درخواستها و نيازمنديهاي شهرداريها از جمله ساخت سالن هاي چند منظوره، تامين ماشين آلات و تجهيزات آتش نشاني و ... از عمده ترين موارد مربوط به اين نشست بوده است./پایگاه خبری استانداری گلستان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار