فرمانده سپاه کلاله اعلام کرد:

بیش از 100برنامه در هفته دفاع مقدس در کلاله برگزار می شود/ استفاده از ظرفیت بسیجیان یکی از اهداف است

1403-07-01 03:07:33
0
38

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در جلسات مختلف شهرستانی و درون سازمانی، بیش از  100برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان کلاله برگزار می شود.

یعقوب مصطفی لو در گفتگویی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس اندیشیده شده است، اظهار داشت: در این راستا با تشکیل جلسات مختلف شهرستانی و درون سازمانی، برنامه ریزی برگزاری بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدس انجام گرفت.

وی افزود: برگزاری این برنامه ها ،ضمن یادآوری رشادت های شهدا برای دفاع از این مرزوبوم، باعث نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید می شود.

فرمانده سپاه کلاله در ادامه گفت: در روز اول هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح این شهرستان در رژه نیروهای مسلح در شهرستان ازاد شهر شرکت می کنند و همزمان با آن رژه خودرویی در شهر فراغی باحضور رده های بسیج و ادارات شهرستان برگزار میگردد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های این هفته، مهمترین این برنامه ها را برگزاری یادواره های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و شهدای گمنام، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و دهها برنامه متنوع دیگر برشمرد.

مصطفی لو یادآور شد: محوریت برنامه های امسال هفته دفاع مقدس، اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان است که در تاریخ 25 اذر برگزار می شود.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: سعی بر این است تا با ایجاد آمادگی در بسیجیان در اینگونه از برنامه ها، از ظرفیت های بسیج، بیشترین استفاده را داشته باشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار