نماینده ولی‌فقیه در گلستان مطرح کرد

وعده‌های رئیس جمهور هرچه زودتر عملی شود/ فرمانداران به جای پشت میزنشینی به روستاها بروند

1403-07-01 03:07:24
0
40

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: وعده‌های رئیس جمهور هرچه زودتر عملی شود.

به گزارش کلاله خبر، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور معاون اجرائی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: عید غدیر عید بزرگی در تاریخ اسلام است و غدیر مدیریت جامعی را در اداره جامعه ارائه کرد.

وی ادامه داد: مدیریت در نگاه اسلام و نوع مدیریت اسلامی از یک قداستی برخوردار است در حالی که در مدل مدیریت بسیاری از جوامع دیگر تنها بر مسائل ظاهری و مدیریت اجتماعی را مد نظر قرار می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هشت سال ملت ایران در برابر تهاجم دشمنی که حمایت بسیاری از کشورها را با خود به همراه داشت ایستادگی کرد.

نورمفیدی گفت: این ایستادگی نشان داد که ما می‌توانیم و این امر ثابت کرد که می‌توانیم کارهای بسیار بزرگ و کوچک دیگری را با اتکا بر داشته‌ها و توان خودمان انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس و در آن ایستادگی عظیم خسارت‌هایی را هم متحمل شدیم که این یک امر طبیعی است و اگر می‌خواهیم کار بزرگ انجام دهیم باید خسارت‌ها و تلفات آن را نیز قبول کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: ما باید این فرهنگ ما می‌توانیم را در بین تمامی مردم کشورمان نهادینه کنیم و به این نکته دست یابیم هر کاری را که کشورهای دیگر نمی‌توانند انجام دهند ما می‌توانیم.

نورمفیدی با اشاره به فعالیت‌های دولت در سه سال گذشته گفت: در این دولت می‌توان برنامه‌ریزی و نظام‌مند بودن فعالیت‌ها را احساس کرد و می‌توان به آینده امیدوار بود.

کارشکنی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در اجرای پروژه آشوارده

وی افزود: تدبیر که باشد امید هم در جامعه ایجاد می‌شود و من احساس می‎کنم این تدبیر در دولت وجود دارد اما خیلی مایلم وعده‌های رئیس جمهور هرچه زودتر عملی شود.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: طرح جزیره آشوراده در استان گلستان از 15 سال پیش مطرح شده و من خاطرم هست که از ابتدای اجرای این طرح، رئیس فعلی سازمان حفاظت از محیط زیست دائم چوب لای چرخ این طرح می‌گذاشت و این را کامل بخاطر دارم.

نورمفیدی تاکید کرد: یکی از مشکلات مهم کشور ما رکود است و این موضوعی است که هنوز در کشور حل نشده است و ما نمی‌توانیم تنها به پول نفت اتکا کنیم بلکه باید به افکار و خلاقیت خود اتکا داشته باشیم و همه باید در کشور برای پیشرفت اقتصادی بپا خیزند.

وی با اشاره به ابتکار بسیار موثر روستای محمدآباد در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در آب‌بندان این روستا، خطاب به فرمانداران حاضر در جلسه، گفت: فرمانداران در اتاق کارشان ننشینند و به روستاها بروید و اینگونه طرح‌ها را حمایت و اجرا کنید.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان اظهار کرد: اگر 10 روستا را در کشور اینگونه حمایت کنیم و طرح‌های اقتصاد مقاومتی را با اراده و خواست مردم اجرایی کنیم، باقی روستاها نیز فعال خواهند شد و بسیاری از مشکلات اقتصاد در استان و کشور حل خواهد شد.

نورمفیدی در پایان ابراز کرد: کمک‌های کمیته امدادی باید برای مواقع ناچاری باشد و ما باید کاری کنیم که مردم خودشان بلند شوند و با کمک افراد تحصیل‌کرده در روستاهای خود تحول اقتصادی ایجاد کنند./ فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار