نماینده شرق گلستان:

سودکلان قاچاق سیگار چشم برخی مسئولان را نبندد

1403-07-01 03:07:37
0
52

نماینده شرق استان گلستان از اوج گیری قاچاق سیگار درسال های اخیر انتقاد کرد.

به گزارش کلاله خبر، شهرام کوسه غراوی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با انتقاد از اوج گیری قاچاق سیگار درسال های اخیر،گفت: ضعف نظارت ها منجر به روی آوردن برخی دستگاه های مسئول در تولید سیگار به قاچاق آن شده است.

نماینده مردم کلاله، گالیکش، مراوه تپه و مینودشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سالانه رقم بسیاری در نتیجه قاچاق سیگار به اقتصاد کشور خسارت وارد می شود،افزود:سود کلان قاچاق سیگار چشم برخی مسئولان را نسبت به برخورد با این پدیده شوم بسته است.

سیگار قاچاق تهدیدی جدی برای سلامت مردم است

وی با تاکید براینکه سیگار قاچاق تهدیدی جدی برای سلامت مردم است،تصریح کرد:سیگارهای قاچاق از کمترین کیفیت و استاندارد برخوردار هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم،با بیان اینکه برخورد با قاچاق سیگار برای کمک به تولید ملی و همچنین حفظ سلامت مردم باید در دستورکار قرار بگیرد،تاکید کرد: افزایش کیفیت سیگار تولید داخل برای تغییر ذائقه مردم برای استفاده از تولید ملی ضروری است.

نظارت بیشتری برای برخورد با سیگار قاچاق باید صورت بگیرد

کوسه غراوی با تاکید براینکه باید نظارت بیشتری برای برخورد با سیگار قاچاق صورت بگیرد،تصریح کرد: برای بالندگی اقتصاد کشور نیازمند برخورد جدی با کالای قاچاق هستیم.

وی ادامه داد:دولت باید نسبت به قاچاق سیگار حساس بوده و اقدامات جدی برای کاهش آن صورت دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:قاچاق سیگار سالانه عواید بسیاری را نصیب کشورهای خارجی می کند که درصورت برخورد با آن اقتصاد ما نیز با حمایت از تولید داخل رشد خواهد کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار