فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر خبرداد:

دستگیری قاتل جوان گنبدی در آزادشهر / قاتل با مقتول نسبت خانوادگی داشت

1403-08-01 11:08:41
0
12

قاتل جوان گنبدی که جسدش 4 شهریور در مسیر آزادشهر به مینودشت در صندوق عقب ماشینش کشف شده بود، دستگیر شد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از تیتر آزاد، محمدر رضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: قاتل جوان گنبدی که جسدش 4 شهریور در مسیر آزادشهر به مینودشت در صندوق عقب ماشینش کشف شده بود، دستگیر شد. 

اصلانی در ادامه گفت: متهم علت قتل را بحث و درگیری اعلام کرده است. (ع.خ) که جوانی 37 ساله ساکن یکی از روستاهای آزادشهر می باشد، بعد از بحث با مقتول(ح.م) که جوانی 35 ساله و ساکن گنبد بود با او درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی آزادشهر درباره شرح ما وقع افزود: به گفته قاتل (ع.خ) وی با مقتول فامیل بوده( مقتول باجناق پدر خانم وی بوده است) و مقتول مسافر دربستی از گنبد به روستای محل سکونت قاتل داشته است که قاتل وی را به خانه دعوت کرده و با هم به صحبت نشسته اند که مقتول سخنی نامربوط به قاتل می زند که سبب درگیری بین این دو می شود و سرانجام قاتل فرد مقتول را هل می دهد که باعث برخورد سرش به لبه دیوار و مرگ او می شود.

اصلانی ادامه داد: قاتل که خود را مواجه با جسدی بی جان می بیند او را در صندوق عقب ماشین گذاشته و به سمت مینودشت برده و ماشین را کنار جاده آجر پزی نرسیده به پل آق امام رها می کند.

وی ادامه داد: قاتل اعلام کرده که قضیه قتل را به خواهر زن ناتنی خود گفته و پلیس او را نیز به جرم مخفی کردن قتل بازداشت کرده است.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: پزشک قانونی اصابت شیء سخت با پشت سر قاتل را تایید کرده است، اما ماموران آگاهی در پی کسب اطلاعات بیشتری درباره چگونگی قتل و هدف قاتل هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار