با وجود آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف؛

«ایمان سنچولی» به مدال طلا مسابقات بین‌المللی سوئیس دست‌یافت / حضور در رقابت‌های تیمی بسته به صلاح‌دید مربیان دارد + تصاویر

1403-07-01 05:07:27
0
41

رقابت‌های کاراته مسترز سوئیس با حضور 675 ورزشکار از 16 کشور در بخش انفرادی در روز نخست این رقابت‌ها برگزار شد.

به نقل از نیلکوه، رقابت‌های مسترز سوئیس روز گذشته با حضور 675 کاراته کا از 16 کشور در شهر بازل سوئیس در بخش «انفرادی»، «اوپن» و «مسترز» پیگیری شد.

nilkooh1746 1

«ایمان سنچولی» و «سجاد گنج زاده» نماینده تیم ملی کاراته ایران در وزن مثبت 84 کیلوگرم بودند.

سنچولی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و دور دوم حریفی از کشور اتریشی را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد.

دور سوم این کاراته کا ارزند تیم ملی از شهرستان گالیکش توانست حریف قدر خود از کشور آذربایجان که نایب‌قهرمان جهان و قهرمان چند دوره اروپا بود را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کند.

کاراته کا ارزنده تیم ملی در دور چهارم حریفی از کشور فرانسوی را با نتیجه 6 بر 2 از پیش رو برداشت و در بازی فینال نیز «سجاد گنج زاده» دیگر ملی‌پوش کشورمان در این وزن حاضر به مسابقه نشد و ایمان سنچولی به نشان خوش‌رنگ طلا دست‌یافت.

nilkooh1746 1

روز نخست این رقابت‌ها در سه بخش «انفرادی»، «اوپن» و «مستر» پیگیری شد.

مسابقات «انفرادی» هر ورزشکار طبق وزن‌کشی در وزن خود به رقابت می‌پرداخت. مسابقات «اوپن» هر یک از کاراته کا ها بدون در نظر گرفتن وزن می‌توانست به رقابت بپردازد. مسابقه مسترز (master) نیز برای رقابت قهرمانان و مدال‌آوران اوزان انفرادی در نظر گرفته‌شده بود که در این مسابقات نیز محدودیت وزنی وجود نداشت.

ایمان سنچولی پس از شرکت در رقابت‌های انفرادی با آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف چپ روبرو شد. ازآنجایی‌که این رقابت‌ها تنها سنگ محکی برای حضور قهرمانان کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اتریش در آبان ماه سال جاری بود بنا به صلاح‌دید مربی و کادر فنی سنچولی از حضور در رقابت‌های «اوپن» و «مستر» انصراف داد.

امروز در دومین روز؛ این رقابت‌ها در بخش تیمی دنبال خواهد شد و حضور ایمان سنچولی در این رقابت‌ها منوط به کسب مجوز از کادر فنی و مربیان تیم ملی است.

گفتنی است در این دوره از رقابت‌ها کشورهای اتریش، آذربایجان، بلژیک، چک، دانمارک، انگلیس، فرانسه، گرجستان، المان، اندونزی، ایران، ایتالیا، اسکاتلند، سوئیس، ترکیه و بریتانیا حضور دارند.

nilkooh1746 1

nilkooh1746 1

nilkooh1746 1

nilkooh1746 1

nilkooh1746 1

nilkooh1746 1

nilkooh1746 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار