شهردار گرگان:

فضای مجازی در هنگام وقوع سیل بحران سازی کرد/ مرگ مادر و بچه صحت نداشت/ آتش نشان ایثارگر گرگانی جان بچه گرفتار در سیل را نجات دهد

1403-08-05 08:08:34
0
70

شهردار گرگان گفت: متاسفانه در زمان وقوع سیل اخبار کذب و دروغی در فضای مجازی انتشار پیدا کرد که موجب ایجاد ترس، دلهره و تنش در بین مردم شد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از پاسرو؛ حسین صادقلو، شهردار گرگان ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: مدیران و دستگاه های گرگان در هنگام وقوع دو سیل اخیر حضور فیزیکی و موثری داشتند و هیچ لحظه ای از مردم غافل نبودند.

وی با اشاره به همراهی مردم در مدیریت سیل ابراز کرد: متاسفانه در زمان وقوع سیل اخبار کذب و دروغی در فضای مجازی انتشار پیدا کرد که موجب ایجاد ترس، دلهره و تنش در بین مردم شد، در شرایطی که باید مردم به آرامش فراخوانده می شدند با اخبار منتشر شده در فضای مجازی به خیابان های اصلی کشانده شدند و همین امر مدیریت را سخت تر کرد.

شهردار گرگان به برخی مصادیق اخبار کذب منتشر شده در فضای مجازی و تلگرام اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی به دروغ گفته شد که آبگرفتی در بلوار صیاد به دو متر رسیده در صورتی که این آبگرفتگی تنها نیم متر بود و یا خبر دروغ مرگ یک مادر و فرزند در صورتی مادر خودش نجات پیدا کرد و بچه که از دست مادر رها شده بود و زیر پل عابر پیاده رفته و گیر کرده بود با ازخودگذشتگی یک آتش نشان نجات پیدا کرد.

صادقلو به یکی دیگر از اتفاقات افتاده در شهر گرگان اشاره کرد و ابراز داشت: بیل مکانیکی شهرداری در بلوار الغدیر در حال پاکسازی سیل بود که از پشت دو موتورسوار به آن برخورد کردند و یکی فوت کرد و دیگری جان سالم به در برد.

شهردار گرگان در پایان گفت: توقع می رود با توجه به ویرانگر و طغیانگر بودن سیل به آرامش مردم توجه شود و با انتشار اخبار کذب تنش در مردم ایجاد نشود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار