امام جمعه کلاله:

فرزندان ابوسفیان بر مکه تسلط دارند/ دولتمردان در دفاع از حقوق خانواده‌های حادثه منا قاطعیت نشان دهد

1403-07-01 05:07:25
0
37

امام جمعه کلاله گفت: در حال حاضر فرزندان ابوسفیان بر مکه تسلط دارند و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران باید در دفاع از حقوق خانواده های حادثه منا قاطعیت از خود نشان دهد.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله با بیان اینکه فرزندان ابوسفیان بر مکه تسلط دارند و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران باید در دفاع از حقوق خانواده های حادثه منا قاطعیت از خود نشان دهد، گفت: وهابی های آل سعود باید بدانند که کشورهایی هستند که از حقوق خود دفاع می کنند و این مسئولیت بر عهده دولتمردان است.

وی افزود: مانند دیگر جنایات آل سعود، حادثه منا نیز از برنامه های این رژیم در راستای اهداف کشورهای انگلیس، آمریکا و اسرائیل است و آل خلیفه هدفی جز نسل کشی مسلمانان را دنبال نمی کند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: در ابتدا وهابی های آل سعود شعارهای زد شیعی سر می دادند ولی در حال حاضر آنها حتی اهل سنت و بزرگان آنها را هم قبول ندارند و حادثه منا یکی از بارزترین این موارد بود.

کشیری با اشاره به پیام رهبری در خصوص حج امسال گفت: آل سعود به بهانه های واهی (سیاسی کاری کردن حجاج ایرانی) مانع از حج رفتن این حجاج شدند و این در حالی است که یکی از ابعاد حج بعد سیاسی آن است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه گروه های تکفیری، آل سعود، امریکا و اسرائیل هدفی جز مسلمان کشی ندارند، گفت: آل سعود برای مسلمان کشی بزرگترین قراداد تسلیحاتی با آمریکا را امضا کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار