امام جمعه موقت کلاله:

در مقابل کسانی که قصد صدمه به نظام را دارند، می ایستیم

1403-07-01 05:07:20
0
51

امام جمعه موقت شهرستان کلاله گفت: هر شخصی، در هر جایگاهی با ولایت باشد و بخواهد برای نظام کار کند، با او همراه خواهیم بود و در غیر این صورت مقابلش می ایستیم.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام مهدی نیا گفت: هر شخصی، در هر جایگاهی با ولایت باشد و بخواهد برای نظام کار کند، با او همراه خواهیم بود و در غیر این صورت مقابلش می ایستیم.

وی با بهره گیری از آیات و روایات با بیان اینکه با یاد خدا به آرامش می رسیم، گفت: ذکر خدا در موقعیت ها و شرایط گناه برای دوری از خطا اجر و پاداش وافری دارد و آرامش معنوی حاصل می شود.

مهدی نیا با تاکید بر انجام واجبات و ترک از محرمات تصریح کرد: تقوای الهی انسان را پیش خدا روسفید می کند.

وی با تسلیت سالروز امام جواد (ع)اظهار داشت: پیروی از راه و مسیر امامت و ولایت است که ما را در مسیر درست خدایی قرار می دهد.

امام جمعه موقت کلاله در ادامه با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب گفت: هر کس ، در هر جایگاهی با ولایت باشد و بخواهد برای نظام کار کند، با او همراه خواهیم بود و هرکسی که بخواهد به این انقلاب صدمه ای وارد کند وبه آرمان های شهیدان و خون پاک ریخته شده جوانان این کشور بی احترامی کند؛ در مقابلش ایستاده ایم.

وی به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا( س) اشاره کرد و خطاب به تازه دامادان و عروسان گفت: زندگی را بر پایه سادگی و صداقت و گذشت شکل دهید.

امام جمعه موقت کلاله در پایان به جنایات آل سعود بر علیه مردم مظلوم یمن اشاره کرد و با محکومیت این جنایات خواستار رفع ستم شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار