با کمک پلیس، نیروهای امدادی و مردم محلی؛

چهار گردشگر گرفتار در سیلاب آبشار لوه از مرگ نجات یافتند + تصاویر

1403-08-01 11:08:27
0
23

معاون جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: چهار مسافران گرفتار گیر افتاده در سیلاب آبشار لوه با کمک پلیس، نیروهای امدادی و مردم محلی از مرگ نجات پیدا کردند.

به گزارش کلاله خبر، اویس ممشلی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: پیش از ظهر امروز بارش شدید باران که از بامداد امروز در شهرستان گالیکش باریدن گرفته بود موجب جاری شدن سیل و سیلاب در محدوده آبشار لوه شهرستان گالیکش شد.

وی افزود: چهار گردشگر استان خراسان شمالی که شب گذشته را در تفرجگاه آبشار 75 لوه سپری کرده بودند صبح امروز به علت بالا آمدن سطح رودخانه در سیلاب محاصره‌شده بودند.

به گفته وی پس از دریافت خبر؛ دوتیم امدادی در قالب 4 امدادگر و یک پرسنل به محل حادثه اعزام شدند که به همت دهیاری، اهالی روستا لوه، نیروهای امدادی هلال‌احمر و نیروی انتظامی مسافران گرفتار از محاصره آب نجات یافتند.

ممشلی با اشاره به اینکه این چهارمین حادثه طی دو ماه اخیر در محدوده آبشار لوه است گفت: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی برجای نگذاشته و چهار گردشگر به نقطه امن منتقل شدند.

گفتنی است از اوایل هفته قبل هواشناسی استان گلستان پیام‌های هشداری در خصوص وقوع سیلاب صادر کرده بود که باید مسئولین محلی آن را جدی گرفته و با حساسیت بیشتری از حضور مسافرین و گردشگران در نقاط حادثه‌خیز جلوگیری می‌کردند.

nilkooh1723 1

nilkooh1723 1

nilkooh1723 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار