12 پروژه گازرسانی در مراوه تپه به بهره برداری رسید؛

اشک شوق روستائیان مرزنشین مراوه‌تپه از بهره‌مندی نعمت گاز + عکس

1403-08-01 11:08:43
0
13

طی مراسمی با حضور نماینده شرق گلستان، مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار مراوه تپه، جمعی کثیری از ائمه جمعه و روحانیت اهل سنت، بخشدار گلیداغ و مردم شریف روستاهای بخش گلیداغ شهرستان مرزی مراوه تپه 12 پروژه گازرسانی روستای مورد بهره برداری قرار گرفت.

مراسمی با حضور نماینده شهرستانهای مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی، تاجی فرماندار، جمعی کثیری از ائمه جمعه و روحانیت اهل سنت، جمال لیوانی مدیرعامل شرکت، بخشدار و تنی چند از مسئولین شهرستان و مردم شریف روستاهای بخش گلیداغ شهرستان مرزی مراوه تپه 12 پروژه گازرسانی روستای مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم غراوی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی ،تاجی فرماندار هریک بنوبه خود از اجرای این پروژه ها و بهره برداری مردم شریف از نعمت گاز که اشک شوق آنان را بهمراه داشت از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز خالصانه تشکر و قدردانی نمودند و تأکید نمودند که انشاءالله باقیمانده پروژه ها نیز در اسرع وقت برنامه ریزی و سایر روستائیان عزیز منطقه نیز از این سوخت پاک بهره مند شوند.

در ادامه مراسم جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان ضمن ابراز خرسندی از بهرمندی روستاهای این منطقه از گاز طبیعی و با توجه به اینکه بیشترین پروژه های گازرسانی در شهرستان مراوه تپه می‌باشد گفت: این شهرستان که از مناطق مرزی می‌باشد خوشبختانه با همت والای دولتمردان تدبیر و امید زیر ساخت اصلی برای گازرسانی به سایر روستاها و نواحی صنعتی فراهم شده و در حال حاضر شرایط گازرسانی مهیا میباشد. وی افزود در حال حاضر با احتساب 12 روستا که در هفته دولت با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد و 330 میلیون ریال و جمعیت بهره 6056 نفر افتتاح می‌شود تعداد روستاهای بهره مند از گاز شهرستان به 29خواهد رسید.

ایشان خاطر نشان کرد: از کل 102روستاهای این منطقه که قابلیت گازرسانی دارد تعداد 23 در دست اجراء و باقیمانده آنها متناسب با بودجه های تخصیصی در برنامه های آتی قرار دارد، همچنین ایشان یادآور شد: این شرکت افتخار دارد در هفته دولت 55پروژه گازرسانی شامل 30روستا و 55 واحد صنعتی را با هزینه ای بالغ بر 246 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار دهد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در پایان ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی و مدیریت مصرف گاز از همیاری و مساعدت استاندار محترم، معاونین و سایر دولتمردان پرتلاش تدبیر و امید که نهایت همکاری را برای اجرای پروژه های گازرسانی با این شرکت دارند قدردانی نمود.

انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار