مدیرکل سیاسی و انتخابات گلستان:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند/نرخ بیکاری در گلستان به 11/8 کاهش یافت+ تصاویر

1403-07-01 07:07:14
0
40

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: مسئولین باید به این نکته که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش کلاله خبر، سید علی میرباقری در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در کلاله برگزار شد، با بیان اینکه مسئولین باید به این نکته که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند توجه ویژه داشته باشند، گفت:شهیدان رجایی و باهنر به عنوان جلوداران و پیشتازان گروه مخلصی هستند، که ماندگار شدند.

وی افزود: خداوند پاداش این بندگان خوب و خالص خود را با شهادت به آنها داد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تاکید کرد: این دو شهید همانگونه که در سنگر تعلیم و تربیت با هم بودند؛ خداوند آنها را در کار اجرایی و خدمت به مردم هم در کنار هم قراردارد و با شهادتشان آنها را جاودانه کرد.

میرباقری در ادامه فرصت خدمت را یک نعمت دانست و گفت: ما به عنوان کارمند دولت در ترازی که بعنوان شهید رجایی و باهنر برای ما الگو آمده؛ باید ارزیابی کنیم که در چه ترازی در خدمت به مردم قرار گرفته ایم و چقدر از خلوص و معنویت را از شهیدان رجایی و باهنر در مسیر کار برای مردم دارا هستیم.

وی با اشاره به نگرش مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد گفت: دلیل این نگاه برای این است که اقتصاد، شغل ایجاد می کند و شغل بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان یاداوری کرد: نرخ بیکاری در استان با تلاشهای انجام شده در این دولت از ۱۳/۸ به ۱۱/۸رسیده است و باید همه تلاشهایمان در راستای خدمت به مردم باشد تا پس از مسئولیت، وقتی به ارزیابی کارهایمان می پردازیم از خدمت نکردن به مردم پشیمان نشویم.

mirbagheri 1

mirbagheri 2

mirbagheri 3

mirbagheri 4

mirbagheri 5

mirbagheri 6

mirbagheri 7

mirbagheri 8

mirbagheri 9

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار