فرماندار کلاله در ششمین روز از هفته دولت اعلام کرد:

۶۲طرح عمرانی واقتصادی درکلاله به بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز شد

1403-07-01 07:07:23
0
43

فرماندار کلاله گفت: در شمشمین روز از هفته دولت ۶۲طرح عمرانی واقتصادی درکلاله به بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در مراسم متمرکز افتتاح و بهربرداری از پروژه های هفته دولت با بیان اینکه در شمشمین روز از هفته دولت ۶۲طرح عمرانی واقتصادی درکلاله به بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز شد، گفت: برای این پروژه ها 38 میلیارد و 894 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی با اعلام اینکه از ۵۲ طرح افتتاحیه، ۴۵ طرح عمرانی است افزود: این طرح ها اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و471 میلیون تومان در بر داشته است.

فرماندار کلاله تصریح کرد: مهمترین پروژه های عمرانی؛ افتتاح گازرسانی به 10 روستای عزیزآباد، یاساقلق،قودنه علیا و سفلی، زاو بالا و پایین، قره یسر بالا و پایین، گرگان دوز، کروک است که جمعیتی بیش از 6400 نفر از نعمت گاز برخودار می شوند اعتبار این پروژه مبلغی بالغ بر8 میلیارد تومان بود و همچنین با بهره برداری از امکانات بهداشتی درمانی با هزینه انجام شده بیش از 7 میلیارد و 700 میلیون تومان مردم شهرستان از خدمات آن بهره مند می شوند.

نماینده دولت در کلاله تاکید کرد: هفت طرح اقتصادی هم با اعتبار 12 میلیارد و 297 میلیون تومان به بهره برداری می رسد که مهمترین آن، شروع به کار کارخانه آرد کوثر کلاله با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان است که توسط بخش خصوصی انجام شده و برای 35 نفر بستر اشتغال را فراهم می کند.

وی یاداور شد: طرحهای اقتصادی شهرستان کلاله در مجموع برای حداقل پنجاه نفر شغل ایجاد کرده است.

فرماندار کلاله در ادامه اظهار داشت: ما امروز عملیات اجرایی 10 طرح را با اعتبار2 میلیارد و 126 میلیون تومان در این شهرستان شروع می کنیم که مهمترین آن خط انتقال آب روستاهای یکه قوز و گونیلی با اعتبار اولیه بیش از1 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

محمد امین آخوند صفری امام جمعه اهل سنت در شهر فراغی با بیان اینکه مردم ولی نعمت هستند و باید در خدمت به انها، همه تلاش خود را به کار بگیریم، گفت: باید علی وار زندگی کنیم و در خدمت به مردم از او سرمشق بگیریم.

وی که در این مراسم یاد شده سخنرانی می کرد، افزود: این نظام امانتی است که با اهدای خون جوانان رشیدمان بدست آمده و ماباید با خدمت صادقانه همچون شهیدان رجایی و باهنر و الگو گرفتن از امام خمینی (ره) وظیفه خود را انجام دهیم.

جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان هم در این مراسم اظهار داشت: ۲۲ شهرستان با ۵۱۲ هزار مشترک از گاز برخوردارند.

وی افزود: صد درصد شهرنشینان و ۸۸ درصد از مردم روستاهای استان گلستان در قالب ۷۸۲ روستا از نعمت گاز برخوردارند و مابقی، تا پایان 96 از نعمت گاز بهره مند می شوند.

محمود ربیعی معاون استاندار گلستان نیز با بیان این نکته که هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد دولت است، گفت: تلاشهای فراوانی برای بهبود شرایط مردم انجام شده است.

وی به اقتصاد مقاومتی پرداخت و افزود: اقتصاد مقاومتی یک استراتژی کشوری است و باید همه در رسیدن به آن کمک کنند تا جهشی در بطن زندگی مردم بوجود آورد واقتصاد مقاومتی باید ما را در پایان راه به یک قدرت اقتصادی مبدل کند.

ربیعی پایان گفت: ۴۵۲ طرح اقتصادی با ایجاد ۱۱۷۵ شغل در گلستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار