به دلیل استقبال کم نظیر مردم استان گلستان:

تشکر و قدردانی کاروان زیر سایه خورشید از مردم تسنن و شتیع استان گلستان+متن

1403-07-01 07:07:17
0
54

کاروان زیر سایه خورشید با ارسال متنی از مردم شریف استان گلستان اعم از تسنن و تشیع به دلیل استقبال بی نظیر این مردم از این کاروان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش کلاله خبر، در این متن آماده است:

ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی لطف کردی سایه ای بر آفتاب انداختی

مردم شریف و ولایتمدار استان گلستان
سلام علیکم
به لطف خداوند مهربان و عنایات اهل بیت پیامبر رحمت (علیهم السلام)، نهمین جشن زیر سایه خورشید، با حضور هزاران عاشق دلداده گلستانی و به همت جوانان دلداده شبکه جوانان رضوی استان با هدف توسعه معنوی حرم امام رضا(ع) و تقویت زیارت از راه دور برگزار گردید. کاروان فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید جشنی بی نظیر در نمایش فضایل اخلاقی مسلمانان را در نگارستان ایران رقم زد و مردم محب آل ا...(ع) در هر 14 شهرستان استان در قالب 248 برنامه طی 8 روز ، شمیم خوش رضوی را استشمام نمودند.
جشن زیر سایه خورشید که امسال با شعار ((یا علی ابن موسی الرضا(ع)؛ الگوی زندگی ما، جهاد همیشگی شماست)) و با محوریت سبک زندگی جهادی برگزار شد، دانشگاهی بی بدیل برای مشتاقان و تشنگان معارف اهل بیت (ع) بود که با حضور در جای جای استان، دانشنامه ای ارزشمند از خود به یادگار گذاشت.
از زیباترین جلوه های جشن امسال، توجه ویژه به محرومین عزیز استان بود که با حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی و پرچم متبرک امام مهربانی ها در روستاهای دورافتاده ، منازل محرومین و توزیع بسته های غذایی و دارویی در مناطق محروم، به زیبایی بی نظیری تجلی پیدا کرد که بخشی از آن توزیع 23850 غذای گرم در شب میلاد امام رضا(ع) به محرومین استان ، توزیع 100 بسته ارزاق در 40 روستا و شهر محروم ، توزیع رایگان دارو در بین 784 بیماری که رایگان ویزیت شده بودند و ثبت نام از مشهد نرفته های بالای 45 سال بود.

khodam


استقبال بی نظیر و اظهار ارادت اهل سنت استان ، دیدار با اقوام مختلف در استان گلستان ، رنگین کمان اقوام ، حضور در منازل شهدای مدافع حرم ، مدافع امنیت و شهدای فاجعه منا، اقبال کم نظیر مردم استان از غرفه ویزیت رایگان طب الرضا (ع) و توزیع رایگان دارو در شهرستان های استان ، تقدیر از کارآفرینان حوزه اقتصاد مقاومتی در نقاط محروم و حضور مردم عزیز استان حتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی و تربیتی، تنها نمونه هایی از حرکت عظیم کاروان و ارادت مردم ولایتمدار استان بود.

بر خود فرض میدانم از همه عوامل اجرایی ، مسوولین ، خیرین و عموم ارادتمندانی که در بخش های مختلف قبل ، حین و بعد از اجرای برنامه ها حتی به اندازه قطره ای در این دریای بیکران عاشقانه همراهی مان کردند، تقدیر و تشکر نمایم. ان شاءا… نغمه نیت های خالصانه تان، با اجابتی بهشتی از نوای نقاره خانه های حرم قدس رضوی همراه شود که ثمره شیرین آن، مرهم دلهای شکسته و مایه سعادتمندی مردم نازنین گلستان ایران باشد.

خادمِ خدام رضوی سید حسام بنی فاطمه

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار