با ادعای تخریب دولت گذشته انجام گرفت:

سخنرانی "برزگر" با واکنش و اعتراض برخی از نمازگزارن همراه شد!+عکس

1403-07-01 07:07:26
0
45

به ادعای برخی کانال های تلگرامی فرماندار کلاله در 10 دقیقه سخنرانی خود 8 بار دولت گذشته را کوبید و تخریب کرد که پس از نماز جمعه، نصرت برزگر با واکنش نمازگزاران و اعتراض انها مواجه شد.

 به گزارش کلاله خبر، تصاویری از تجمع  نمازگزارن این هفته نماز جمعه در اطراف فرماندار کلاله در کانال های تلگرامی مبنی بر اعتراض نمازگزاران از سخنرانی 10 دقیقه‌اای فرماندار کلاله که در ان 8 بار دولت قبل  کوبیده و تخریب شد، منتشر گردید و ما با تهیه فایل صوتی سخنرانی، متن کامل سخنرانی فرماندار کلاله را جهت روشن تر شدن اذهان عمومی نسبت به این موضوع و صحت و عدم صحت این ادعا (با تشخیص خود خوانندگان متن)، منتشر کردیم.

barzegarnamaz

متن کامل سخنرانی به شرح ذیل است:

نصرت برزگر در سخنرانی خود در خلال خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کلاله که به مناسبت هفته دولت انجام گرفت، ضمن تبریک هفته دولت به حضار و مسئولین، گفت: امیدواریم که همه ما ادامه دهنده راستین راه شهدا باشیم و هفته دولت فرصتی برای نشان دادن عملکرد دولت است.

وی افزود: امروز نکته ای که در تمام محافل به آن تاکید داریم و برای ما بسیار مهم است، این است که فرزندان شما(مسئولین) افتخار می کنند که برای شما خدمتگزاران صدیقی هستند.

وی در ادامه گفت: از خدمات و تلاش های همه دولتمردان و دولت های گذشته(پس از انقلاب اسلامی)تشکر و قدردانی می کنیم وانچه مهم است این می باشد که همه ما باید مسیری را طی کنیم که امام راحل(ره) و رهبری تاکید دارند و مسیری را در پیش گیریم که شهدای ما برای ادامه آن، جان خود را فدا کردند و ما دولتمردان نیز نگاه ما قدم برداشتن در این مسیر بوده و خواهد بود.

برزگر تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با آگاهی از مسائل مشکلات موجود در درون و بیرون از مرزهای ایران با انتخاب مردم، افتخار خدمتگزاری به این مردم را بدست آورد؛ما بدون هیچگونه هیجان زدگی وارد این عرصه شدیم و به دنبال ایجاد ارامش در حوزه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بودیم.

فرماندار کلاله تاکید کرد: امروز باید با گفتار و عملکرد باعث ایجاد امید در بین مردم و جامعه شویم و انهایی که در هر جایگاهی و با هر تریبونی باعث خدشه در امید جامعه و مردم می شوند، خادم به نظام و مردم نیستند؛ صدمه به امید مردم در نظام اسلامی، صدمه به نظام است.

وی گفت: ما با سه مسئله تحریم، تورم و رکود مواجه بودیم و آیا موارد یاد شده نتیجه عملکرد دولت تدبیر و امید بوده است؟دوستان باید راستی آزمایی کنند و ببینند این تحریم ها از چه راهی وارد این مملکت شده است.

دولت تدیبر و امید در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند، حرکت کرده است و تورم 45 درصدی را به دوش کشید و امروز تورم در چه وضعیتی است؟و باید یادآور شویم برای خروج از خانه و خرید باید با اطلاعات کافی وارد بازار می شدیم چرا که قیمت ها در هر لحظه در حال تغییر بود و علی رغم این مشکلات و با خزانه خالی این دولت قیمت ها را ثابت نگه داشت.

وی حقوق های نجومی مسئولین را ارث گذشته دانست و گفت: رئیس جمهور دستور برخورد با این موضوع را داده است و ما به دنبال حاکمیت قانونی هستیم و هر کس در هر جایی تخطی کند، با وی برخورد می شود.

برزگر یاداور شد: با راستی آزمایی می توان به حقیقت عملکرد ما دست یافت و با وجود همه مشکلات موجود و با تحویل شاخص های جذب اعتبار، توانستیم بیش از 170 میلیارد تومان در بخش های عمرانی جذب و هزینه کنیم و این در حالی است که در سال های گذشته پایین ترین نمره جذب اعتبارات را داشتیم و امسال با بازنگری در شاخص های جذب بالاترین ضریب جذب منابع را داریم و این میزان از 4 میلیارد تومان به 18 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با ورود به حوزه سلامت از خدمات این دولت در این حوزه گفت و افزود: بیمار، نباید دغدغه پرداخت هزینه بیمارستان و درمان داشته باشد و امروز بیماران بیماری های خاص تنها 5 درصد از هزینه کل را پرداخت می کنند، آیا در گذشته هم به همین شکل بوده؟ آیا این نشان از خدمت نیست؟پروژه ای که 25 سال پیش کلنگ آن خورده بود، هیچ اقدامی جهت تکمیل آن انجام نشد و خیلی ها ادعا کردند که اقدام می کنند ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت تا اینکه با اقدام ما بیمارستان کلاله از 54 تختخوابی به 198 تختخوابی افزایش یافت و به گفته وزیر بهداشت و درمان وی با این اقدام ما غافلگیر شد.

فرماندار کلاله تصریح کرد: مجوز ساخت مجهزترین کلینک تخصصی را گرفتیم،آیا این خدمت نیست؟نکاتی که مردم واقعا نیاز دارند. 4 مرکز بهداشتی در آن واحد به اتمام رسانیدم و 18 خانه بهداشت را تعمیر و بازسازی کردیم و جوانان ما بروند ببینند و گذشته را هم در نظر داشته باشند.

وی با برگشت به تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله گفت: در این فاز یک اتاق عمل ویژه ساخته شد که اعتباری یک میلیاردی را به خود اختصاص داد و یک مرکز زایشگاه تخصصی نیز در حال اقدام است که طی دو ماه آتی به اتمام می رسد.

وی با اشاره به تعداد روستاهای گازکشی شده در دوره های قبل از این دولت، افزود: قبل از این دولت 54 روستا گازکشی شده بود و با تلاش های انجام شده 41 روستای دیگر نیز گاز رسانی شد و امروز بیش از 90 هزار نفر از شهرستان کلاله از نعمت گاز بهره مند شدند و قول می دهیم تا پایان سال 96 همه مردم این شهرستان از این نعمت بهره مند شوند.

نماینده دولت در شهرستان کلاله اذعان داشت: مسائل و مشکلات آب هم در حوزه شهری و هم روستایی زیاد بود و برای مرتفع شدن این مشکل حفر چندین حلقه چاه در دستور کار است و در حال حاضر چندین نقطه از شهر کلاله خط لوله آب ندارد و تلاش می شود تا طی چند ماه اینده آبرسانی به این نقاط نیز انجام شود.

برزگر اولویت امسال خود را در حوزه آب بیان کرد و افزود: همانطور که در گذشته قول دادیم و در همان زمینه ها فعالیت کردیم، امسال نیز قول می دهیم و تمام اهتمام ما در این حوزه خواهد بود و در زمینه اشتغالزایی نیز با جذب سرمایه گذار سعی بر اشتغالزایی برای جوانان داریم و در کنار اینها تکمیل دانشگاه های آزاد و پیام نور بعد از سال ها، نیز از جمله اقدامات مدنظر است.

وی به حوزه گردشگری نیز پرداخت و گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا در حوزه گردشگری اتقافات خاصی رخ دهد و اعتبار یک میلیارد تومانی در این حوزه از جمله آن اتفاقات است.

وی از اقدامات دولت در حوزه کشاورزی هم گفت و تصریح کرد: در این دولت افزایش 50 درصدی تولید گندم و 20 تا 30 درصد افزایش قیمت گندم را داشتیم و این تدبیر دولت در حمایت از کشاورزان بود.

وی تاکید کرد: در این دولت مشکلات مالی زیادی وجود دارد و برای پرداخت پول کشاورزان قرار بر این نیست که دولت از جیب دیگری پول بردارد و باید هر ردیف مالی در جای خودش هزینه شود و اگر گذشته سوالاتی بوده، چون منابع مالی از مکان های دیگر برداشته شده و قرار نیست دولت تدبیر و امید از هیچ جیبی به جیب دیگری انتقال دهد.

وی در پایان از پرداخت پول کشاورزان طی روزهای آتی خبر داد و گفت: رایزنی های انجام شده حاکی از آن است که روند پرداخت پول کشاورزان آغاز شده است و طی روزهای آتی پول کشاورزان به حساب انها واریز خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار