حقوق نجومی برای کدام خدمات؛

دریافت حقوق خارج از عرف مدیرعامل گلستانی + سند / منتظر فیش حقوقی مدیر عامل مخابرات ، برق و آب هم باشیم !!

1403-07-01 07:07:29
0
40

آقای مدیر عامل، آیا فیش حقوقی متوسط ماهانه حدود ۲۳ میلیون تومان برای جنابعالی و فیش حقوقی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی برای کارمند اداره متبوع شما مصداق برقراری عدالت در جامعه اسلامی است؟

به گزارش کلاله خبر به نقل از پایگاه عدالت خواهان ، در شرایطی که هر از چند گاهی سخن از خارج شدن دهک های مختلف جمعیت کشور از لیست یارانه بگیران به میان می آید تا بلکه مخارج غیر ضروری از سبد هزینه های دولت برداشته شده و به تعبیر خودمانی کمر دولت راست شود، انفجار بمب های خبری دست ساز محصول طمع ورزی کفتار گونه و تفکرات چپاول مآبانه سرداران خدمت در مناصب مختلف که شاید هم هیچ تعصبی به رعایت امانتداری و حفظ آبروی دولت و نظام ندارند، به سان صاعقه ای بر پیکره بیت المال فرود آمده و یاس و نا امیدی از سلامت صاحب منصبان را بر جامعه و بویژه  پابرهنگان تحمیل می نماید.

پس از افشای فیش های نجومی صاحبان کرسی که البته دولت نیز تا اندازه زیادی اقدام به برخورد جدی با آنان نموده است، .....

از پرداختن به موضوعات تکراری که شاید خارج از حوصله مخاطبان باشد پرهیز و به اصل موضوع می پردازیم.

بارها شنیده ایم که می گویند: " هر دم از این باغ بری می رسد". انگشت اشاره نگارنده بدون پرداختن به حواشی، مستقیم به سمت شرکت گاز استان گلستان است.

از هنر نمایی های گاه به گاه مدیر عامل این شرکت متمکّن که اگر وارد عرصه هنرهای رزمی می شد حتی بروسلی هم در لیست نامداران تاریخ پس از وی جای می گرفت ، می توان به حاشیه سازی هایی نظیر اخراج دهها کارمند پیمانی و رانندگان ، جلوگیری از استخدام فرزندان شاهد و یک جانباز و بی حرمتی به تصاویر رهبری  در یکی از ادارات تحت فرمان ایشان اشاره کرد.

البته اطلاعیه روابط عمومی زیر مجموعه این مدیرعامل در تبلیغ غیر مستقیم رقص نیز خود گویای حرفهای ناگفته ای است که می توان برایش کتابی نوشت. 

از اینها که بگذریم، هنر ثانویه این نامدار حاشیه ها ، خلق فیش چشم نواز حقوقی است که تا اندازه قابل ملاحظه ای مدرن تر و به روز تر از  فیش های کارمندان زحمتکش و روسای سایر دستگاه های استان است.

بارها و بارها از کاهش اختلاف حقوق و مزایای مدیران و کارمندان سخن به میان آمده است و مسئولان هم هر بار اظهارات زیبا و عوامفریبانه ای مطرح کرده اند که هنر آنها را در مواجهه با رسانه ها و دور زدن ناظران صد چندان کرده است .

آقای مدیر عامل، آیا فیش حقوقی متوسط ماهانه حدود ۲۳ میلیون تومان برای جنابعالی و فیش حقوقی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی برای کارمند اداره متبوع شما مصداق برقراری عدالت در جامعه اسلامی است؟

بیش از سخن گفتن آب در هاون کوبیدن است اما آقای وزیر نقش نظارت در حکومت اسلامی چگونه تعریف شده است؟

به قول یکی از کارمندان باید از سوی مردم از آقای وزیر نفت پرسید:  می شود به مردم بگویید شما چند می گیرید؟

حقوق دریافتی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان در سال 94

Golestanema7

 فیش حقوقی کارمند شرکت گاز در سال 95

Golestanema7

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار