به مناسبت هفته دولت:

132 نفر از مردم روستاهای قویجق و چالجه کلاله ویزیت رایگان شدند+تصاویر

1403-07-01 07:07:33
0
65

در اولین روز از هفته دولت 132 نفر از روستائیان شهرستان کلاله ویزیت رایگان شدند و دارو دریافت کردند.

به گزارش کلاله خبر، به مناسبت هفته دولت، کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه و مرکز بهداشت با همکاری جمعیت هلال احمر این شهرستان 132 نفر از مردم روستاهای قویجق و چالجه شهرستان کلاله را بصورت

شمس الدین کرمعاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان کلاله در حاشیه این برنامه در گفتگویی اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به روستاهای کمتر توسعه یافته و مردم شریف منطقه و ارتقاء سلامتی مردم خصوصا جمعیت هدف سیستم بهداشت و درمان برنامه ویزیت رایگان به مناسبت هفته دولت در روستاهای قویجق و چالجه اجرا شد.

وی افزود: جهت خدمات رسانی به مردم محروم منطقه پزشک عمومی ،دندانپزشک، ماما، بهورز، پرستار، کارشناس روان شناسی، کارشناس واحد گسترش شبکه، کارشناس بهداشت محیط وکارشناس بیماری ها به روستای قویجق چالجه از توابع مرکز بهداشتی درمانی تمرقره قوزی اعزام شدند.

کر یادآور شد: در این برنامه زنان باردار واجد شرایط هم توسط کارشناس مامایی ویزیت شدند. همچنین مطالب آموزشی توسط پزشکان و کارشناسان فنی به حاضرین در برنامه ویزیت رایگان بیان شد.

این مسئول تاکید کرد: در این برنامه 132 نفر از اهالی روستا به صورت رایگان ویزیت شده و داروی مورد نیاز خود را (که حدود 15000000ریال) به صورت رایگان دریافت کردند.

گفتنی است روستاهای قویجق چالجه با 120 خانوار و 600 نفر جمعیت، حدود 70 کیلومتر از شهر کلاله فاصله دارد.

vizit 1

vizit 2

vizit 3

vizit 8

vizit 9

vizit 10

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار