رئیس بهزیستی کلاله خبر داد:

پیرزن کوچه نشین کلاله‌ای ساماندهی شد

1403-08-01 10:08:39
0
32

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کلاله گفت: خانم(.-ش) که در کوچه های شهر کلاله اسکان کرده بود، با هماهنگی دادستانی شهرستان در مرکز سالمندان گنبد کاووس ساماندهی شد.

به گزارش کلاله خبر، زمستان سال 94 مطلع شدیم خانمی حدودا 50 ساله در زیربارن و برف در یکی از کوچه های شهر کلاله با ایجاد سرپناه پلاستیکیدر کوچه ای اسکان کرده است.

جهت بررسی موضوع به مکان مدنظر مراجعه کردیم و با وضعیت نامناسب این خانم روبرو شدیم و وی در حالی که از ناحیه پا به علت آتش گرفتن سرپناهش، دچار سوخنگی شدید شده بود، در زیر باران و برف در تلاش برای روشن کردن آتش بود.

طی تماسی که با محمد رضا فشایی رئیس بهزیستی کلاله داشتیم، وی از اینکه این خانم چندین بار توسط این اداره ساماندهی شده و باز هم به حالت گذشته خود برگشته، خبر داد.

وی در ادامه اظهارات خود یادآور شد: این خانم دارای همسر و فرزند است و قبل از این با داماد و دخترش زندگی می کرد.

در همان زمان رئیس این اداره قول ساماندهی این خانم را داد و در وهله اول کارکنان این اداره خانم(.-ش) را جهت ساماندهی به این اداره انتقال دادند.

اما با گذشت چند ماه از این موضوع، شاهد انتشار تصویری از این خانم در فضای مجازی و سایت های استان گلستان بودیم که حاکی از برگشت این خانم به مکان اولیه خود و بی سامانی مجدد وی بود.

ساکنین این محله در گفتگو با مجید محمدی مدیر کانال کلاله و مسئولین موسسه خیریه آبشارعاطفه ها از اینکه این خانم علاوه بر مشکلات تغذیه ای و محل اسکان با خطرات دیگری در هنگام شب روبرو است خبر داده بودند و به اذعان آنها در برخی موارد اهالی محل کمک حال این زن شده اند.

در ادامه مسئولین آبشار عاطفه ها با رایزنی با یکی از اهالی، نظر وی را با شرط اینکه تمام امکانات نگهداری این خانم را فراهم می کنند، جلب کردند و این خانم در خانه ای اسکان داده شد.

در تماسی که با رئیس اداره بهزیستی داشتیم، وی از رایزنی های خود با دادستانی و مرکز نگهداری سالمندان خبر داد و گفت: تمام زمینه های ساماندهی خانم(.-ش ) در خانه سالمندان گنبد مهیا شده است و تنها منتظر پاسخ استانی جهت اقدام هستیم.

سرانجام محمدرضا فشایی روز گذشته از ساماندهی این خانم در مرکز سالمندان گنبد کاووس خبر داد و گفت: این خانم با رایزنی های انجام شده در مرکز سالمندان گنبد ساماندهی شد.

سایت کلاله خبر از تلاش های مدیر کانال کلاله، سایت اترک، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و اداره بهزیستی کلاله و تمامی افرادی که در این امر خداپسندانه دخیل بودند، تشکر و قدردانی می کند.

shalikar 2

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار