در نشست فرماندارن سه شهرستان با اصحاب رسانه گلستان:

از درخواست محرومیت زدایی فرماندار کلاله تا درخواست عدم بزرگنمایی مشکلات توسط فرماندار مینودشت+تصاویر

1403-07-01 07:07:13
0
36

فرماندار کلاله گفت: رسانه به عنوان چشم بینای جامعه می تواند در نشان دادن محرومست ها و ایجاد تلنگر در مسئولین، در جهت مرتفع کردن مشکلات و محرومیت ها گام بردارد.

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر فرماندار کلاله در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان و مسئولین خانه مطبوعات این استان خواستار توجه ویژه رسانه به محرومیت های شرق گلستان بود و ضمن تاکید بر نقش رسانه در پیشبرد اهداف، بر صداقت و انصاف رسانه نیز تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود، رسانه را یک فرصت عنوان کرد و افزود: با استفاده از رسانه می توان برخی محرومیت ها و کاستی ها را نشان داد و در جهت مرتفع کردن این محرومیت تلاش کرد.

حسن خسروی فرماندار گالیکش نیز در سخنانی بر نقش رسانه در امیدوار کردن مردم به آینده پرداخت و گفت: رسانه باید از تک بعدی بودن پرهیز کند و در راستای امیدوار کردن مردم به آینده گام برداند و خبرنگاران باید مردمی باشند و در راستای یاد شده تلاش کنند.

اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت نیز ضمن ابراز تاسف نسبت به اینکه بسیاری از عملکردهای دولت به علت رسانه ای نشدن، دیده نشد، اظهار داشت: در این دولت کارهای زیادی صورت گرفت که از چشم مردم دور ماند و رسانه باید در نشان دادن این اقدامات گام بر می داشت.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در این دولت بر خلاف فرماندار کلاله که خواستار محرومیت زدایی بود با هدف سخنان خود را ادامه داد و گفت: نباید در این مدت مشکلات بزرگنمایی شود بلکه باید کارهای انجام گرفته توسط  دولت، برجسته شود.

در ادامه افتخاری و آذریان مسئولین خانه مطبوعات استان گلستان نیز بر همکاری رسانه با مسئولین تاکید کردند و گفتند: یکی از مشکلات خبرنگارن و اصحاب رسانه عدم همکاری مسئولین است و در بسیاری از موارد خبرنگارن از برخی مسائل و اقدامات بی اطلاع می مانند و زمانی خواسته فرماندارن و مسئولین محقق می شود که این ارتباط دو سویه باشد.

مسئولین خانه مطبوعات استان گلستان یکی از دغدغه های خود را نبود خبرنگار در شهرستان ها برشمردند و افزودند: تلاش های زیادی شد تا استعدادهای خبرنگاری شهرستان ها کشف شود ولی این تلاش ها بی نتیجه ماند.

ashabresaneh 1

ashabresaneh 2

ashabresaneh 3

ashabresaneh 4

ashabresaneh 5

ashabresaneh 7

ashabresaneh 8

ashabresaneh 9

ashabresaneh 10

ashabresaneh 11

ashabresaneh 12

ashabresaneh 13

ashabresaneh 14

ashabresaneh 15

انتهای پیام/دلدار

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار